صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۵۷
  • يکشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
  • Sunday 28 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۲ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 03
کد خبر: ۱۴۰۸۵۸

نکات مهم برای ثبت نام بیمه تکمیلی فرهنگیان+ مبلغ حق بیمه و لینک سامانه

با توجه به تغییر بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان از آتیه سازان به دانا، معلمان و فرهنگیان جهت عضویت و ثبت اطلاعات بیمه تکمیلی باید مراحل زیر را طی نمایند.

به گزارش راهبرد معاصر، با توجه به تغییر بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان از آتیه سازان به دانا، معلمان و فرهنگیان جهت عضویت و ثبت اطلاعات بیمه تکمیلی باید مراحل زیر را طی نمایند.

همکاران آقا می‌بایست تمام اعضای خانواده از جمله همسر و فرزندان خود را تحت پوشش بیمه خود قرار دهند.

درصورت اشتغال همسر در سایر ادارات و دارا بودن بیمه تکمیلی در اداره متبوع، الزامی برای بیمه کردن آن‌ها توسط همکار آقا وجود ندارد.

در صورت تاهل، اشتغال و سرباز بودن فرزندان (فرزندان پسر) امکان پوشش وجود ندارد.

همکاران خانم می‌توانند فقط خود را تحت پوشش بیمه قرار دهند، اما در صورت تمایل برای تحت پوشش قرار دادن فرزندان می‌بایست همه فرزندان را ثبت نام نمایند.

در صورتی که زوجین فرهنگی شاغل باشند، امکان ثبت جداگانه برای آن‌ها وجود دارد.

مبلغ حق بیمه برای بیمه شده اصلی و افراد تحت پوشش (فرزندان همه‌ی همکاران آقا و خانم و همچنین همسرِ همکاران آقا) ۹۱۶/۰۰۰ ریال می‌باشد.

مبلغ حق بیمه برای تحت پوشش قرار دادن والدین (تمام همکاران آقا و خانم) و همسران تمام کارکنان خانم ۲/۷۵۰/۰۰۰ میباشد.

مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ بوده و با توجه به دستورالعمل فعلی، امکان تمدید وجود نخواهد داشت.

همه همکاران محترم با دقت لازم اقدام به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات نمایند و تمام فیلد‌های خالی از جمله آدرس منزل را تکمیل نموده، همچنین به هنگام ثبت شماره شناسنامه، دقت نمایند با کد ملی یکسان نباشد. (در صورت متفاوت بودن شماره شناسنامه و کد ملی)

درصورت مغایرت در اطلاعات وارده، به هنگام تایید در منطقه درخواست همکار مردود و مجددا جهت اصلاح برگشت داده می‌شود، مراتب برگشت از طریق پیامک اطلاع رسانی شده و می‌بایست همکاران محترم مجددا اطلاعات وارده را ویرایش نمایند.

عدم ثبت اطلاعات در سامانه مذکور به منزله‌ی انصراف از عضویت بیمه تکمیلی بوده و پس از خاتمه زمان ثبت نام مسوولیت به عهده همکاران خواهد بود.

جهت عضویت و ثبت اطلاعات بیمه تکمیلی به آدرس https://apps۱.dana-insurance.ir مراجعه و ابتدا اطلاعات خود، سپس اطلاعات افراد تحت تکفل را تکمیل و در پایان با انتخاب گزینه تایید و وارد نمودن کد ۶ رقمی پیامک شده، اقدام به تایید نهایی درخواست نمایند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: