صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۳۰
  • يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
  • Sunday 03 September 2023
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۱۶ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 07
کد خبر: ۱۴۱۵۷۳

آخرین جزئیات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آخرین شایعات و اخبار پیرامون نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در تاریخ هفتم جولای را می‌خوانید.

به گزارش راهبرد معاصر آخرین گمانه‌زنی‌ها، اخبار، شایعات و نقل و قول‌ها پیرامون نقل و انتقالات فوتبال اروپا را در ادامه‌ مشاهده می‌کنید: 

* فابریزیو رومانو: تاتنهام قصد دارد کلمنت لنگله را از بارسلونا به خدمت بگیرد. قرارداد قرضی، اعتبار تا ژوئن ۲۰۲۳(یکسال). لنگله هفته پیش با تاتنهام به توافق کامل  رسیده بود. باشگاه‌ها هنوز برای جزئیات نهایی در تماس هستند. هیچ گزینه ای برای بند خرید وجود ندارد.

* لاپورتا: ما پیشنهادی را برای جذب لواندوفسکی به بایرن ارائه دادیم و منتظر پاسخ آن‌ها هستیم، امیدوارم پاسخ آنها مثبت باشد. می‌خواهم از لواندوفسکی در جمع عمومی به خاطر کاری که برای پیوستن به ما انجام می دهد تشکر کنم.

* فابریزیو رومانو: چلسی امروز برای تکمیل قرارداد رحیم استرلینگ با منچسترسیتی در تماس مستقیم خواهد بود. تقریباً در حدود ۴۵ میلیون پوند(۵۳ میلیون یورو) تضمین شده به علاوه افزودنی‌ها(مثل گابریل ژسوس به آرسنال) توافق شد. شرایط شخصی کاملاً موافقت شده است. توخل قبلاً مذاکرات مستقیمی با استرلینگ داشت. استرلینگ بالاترین حقوق‌ را در چلسی خواهد داشت.

* رسمی: جو گومز تا سال ۲۰۲۷ با لیورپول تمدید کرد.

* اسپورت: باشگاه چلسی درحال آماده‌سازی برای ارسال پیشنهاد ۱۵ میلیون پوندی برای جذب کریستیانو رونالدو است. 

* رومانو: اریک تن هاگ در تلاش است تا نظر فرانکی دی یونگ را تغییر دهد، زیرا این بازیکن عاشق بارسلونا است و می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

* موراتا می خواهد در اتلتیکو مادرید بماند. با وجود علاقه برخی باشگاه ها، او معتقد است بهترین چیز برای آینده اش ماندن در این فصل در متروپولیتانو است. اتلتیکومادرید به پیشنهاداتی که از ۳۰/۳۵ میلیون یورو شروع می شود گوش خواهد داد.

* اسکای اسپورت: در حال حاضر، به نظر می رسد که روبرت لواندوفسکی از دوشنبه هفته آینده (۱۲ جولای) تمرینات پیش فصل را با بایرن مونیخ آغاز خواهد کرد.

* سان اسپورت: آرسنال در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهادی به ارزش ۳۰ میلیون پوند به لسترسیتی برای یوری تیلمانز است.

* مت لو: با توافق با شرایط شخصی، رحیم استرلینگ با ۳۰۰ هزار پوند در هفته به پردرآمدترین بازیکن چلسی تبدیل خواهد شد.

* گل: حرکت منچستریونایتد برای جذب آنتونی بر سر ارزش گذاری آژاکس متوقف شده است. منچستریونایتد تلاش کرد تا یک توافق ۶۰ میلیون یورویی را پیش ببرد اما باشگاه هلندی نزدیک به ۸۰ میلیون یورو می خواهد. ایجنت آنتونی در تلاش است تا آژاکس را متقاعد کند تا خواسته های خود را کاهش دهد زیرا این بازیکن مشتاق ترک آژاکس است.

* جسی لینگارد به آمریکا سفر خواهد کرد تا در مورد پیشنهادات MLS صحبت کند.

* گازتا: چلسی به زودی پیشنهاد ۸۰ تا ۹۰ میلیون یورویی برای دی لیخت ارائه خواهد کرد. یوونتوس می خواهد در این هفته آینده این بازیکن را تعیین کند.

* آرتورو ویدال ستاره شیلیایی اینتر و بازیکن سابق بارسلونا یوونتوس بایرن برای عقد قرار داد با باشگاه فلامینگو وارد برزیل شد.

* نیکولو اسکیرا: یوونتوس به کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی پیشنهاد قراردادی تا سال ۲۰۲۵ با دستمزد ۷ میلیون یورویی ارائه داده است./ایسکانیوز

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: