صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۱۸ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 09
کد خبر: ۱۴۱۷۷۱

پاسخگویی سامانه ۱۹۰ گام بلندی در راستای مردمی سازی وزارت بهداشت است

رییس اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: اختصاص خط ۶ سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت به موضوع جوانی جمعیت گام بلندی در راستای مردمی سازی فعالیت‌های وزارت بهداشت تلقی می‌شود.

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ صابر جباری گفت: کلیه هموطنان در اقصی نقاط ایران می‌توانند انتقادات و شکایات خود درباره اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را از طریق این سامانه با ما در میان بگذارند و در اسرع وقت به این شکایت رسیدگی و نتیجه نیز به آنان اعلام می‌شود.

رییس اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همکاران ما در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز چنانچه پیشنهادات و انتقاداتی درباره حسن اجرای این قانون داشته باشند می‌توانند از این طریق با ما در میان بگذارند.

او گفت: اختصاص خط ۶ سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت به موضوع جوانی جمعیت گام بلندی در راستای مردمی سازی فعالیت‌های وزارت بهداشت تلقی می‌شود.

گفتنی است دکتر جباری امروز (۱۸ تیرماه ۱۴۰۱) با حضور در ساختمان مرکز پاسخگویی به پیشنهادات و شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این مرکز بازدید کرد و در جریان نحوه ثبت و رسیدگی به شکایات و خدمت رسانی به عموم مردم شریف در اقصی نقاط ایران قرار گرفت. / باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما