صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۴۸
  • چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 21 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 August 30
کد خبر: ۱۴۹۰۵۳

رهبر انقلاب: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است

همزمان با هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ همزمان با هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز سه‌شنبه هشتم شهریور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 

رهبر انقلاب در این دیدار بیان کردند: به نظر من مهمترین توفیق این دولت زنده کردن امید و اعتماد در مردم است، مجموع عملکرد دولت چه شخص رئیس‌جمهور محترم، چه مسئولین در بخشهای مختلف به مردم این احساس را داد که دولت وسط میدان است، مشغول کار است، دارد تلاش میکند. و برای آنها خدمت میکند، خدمت‌رسانی میخواهد بکند. این [کار] امید مردم را اعتماد مردم را تا حدود زیادی احیاء کرد.

 

به گفته ایشان یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. این که سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.

 

مقام معظم رهبری تاکید کردند: توفیق دیگری که شما در دولت داشتید سرعت عمل شماست درقبال حوادث پیش‌بینی نشده؛ مثل سیل، مثل حوادثی که اتفاق می‌افتد. این سرعت عمل خیلی چیز مهمی است. این که یک جایی زلزله بشود، سیل بیاید مسئولین خودشان را بلافاصله آنجا برسانند و بالای سر کار بایستند و کار را سامان بدهند این خیلی چیز باارزشی است.

 

به گفته ایشان رئیس‌جمهور محترم از سفر خارجی برگشتند بلافاصله رفتند کرمان سراغ سیل زده‌ها و [مانند] اینها. یا وزیر محترم چند روز میرود بالای سر یک کاری می‌ایستد، اینها مهم است این یکی از توفیقات شماست که این نشاندهنده‌ی هم‌درد بودن دولت با مردم و در میدان بودن دولت است، این هم یک توفیق است./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: