صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 11
کد خبر: ۱۵۰۳۴۱

راهداری:نرخ بلیت‌ اتوبوس زائران بر اساس مصوبه ستاد اربعین است

به گفته مدیر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری کشور در پایان مرزی مهران، ناوگان به اندازه کافی برای بازگشت زوار در نظر گرفته شده است و امروز نیز تعدادی دیگر از ماشین‌های خالی به پایانه مرزی برای انتقال زائران خواهند رسید.

به گزارش راهبرد معاصر داریوش باقر جوان مدیر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، در مصاحبه با رادیو اربعین با بیان اینکه از روز شنبه نوزدهم شهریور ماه شاهد آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور هستیم، گفت: در پایان مرزی مهران، ناوگان به اندازه کافی برای بازگشت زوار در نظر گرفته شده است و امروز نیز تعدادی دیگر از ماشین‌های خالی به پایانه مرزی برای انتقال زائران خواهند رسید.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما این است که به خاطر گرمی هوا و خستگی زائران، آنها حداقل توقف در مرز را داشته باشند و آنها بتوانند سریع سوار اتوبوس شوند و به محل اقامت خود مراجعه کنند، گفت: نرخ بلیت‌های اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی بر اساس مصوبه ستاد اربعین است و بر اساس این نرخ زائران باید برای بازگشت خود هزینه پرداخت کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما این است که زائران با کمترین معطلی و همچنین حفظ امنیت شان به محل اقامت خود بازگردند، تصریح کرد: متاسفانه نهادها و ارگان‌هایی که در زمینه تامین ناوگان برای تردد زائران قول داده بودند به قول هایشان عمل نکردند و اکنون رانندگان ما مجبور هستند بک تو بک «پشت سرهم» رانندگی کنند. البته با تاکید براین که ایمنی زائران حتما رعایت شود و رانندگان اتوبوس به نحوی برنامه‌ریزی کنند که بتوانند استراحت نیز داشته باشند./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: