صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - 2022 September 27
کد خبر: ۱۵۲۲۵۸

ابراز تسلیت و همدردی کنعانی به مردم پاکستان و بنگلادش

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی سقوط بالگرد نظامی در پاکستان با دولت، ملت و ارتش این کشور ابراز همدردی کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایرلن امروز (سه شنبه) پنجم مهر ماه در پی سقوط یک فروند بالگرد نظامی در پاکستان که منجر به جانباختن تعدادی از پرسنل ارتش این کشور شد، با دولت، ملت و ارتش پاکستان به ویژه خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرده و برای جانباختگان غفران و رحمت الهی مسئلت کرد.

به گزارش فارس، براساس اعلام مقامات ارتش پاکستان بر اثر سقوط یک بالگرد ارتش در یک ماموریت شبانه در جنوب غرب این کشور، هر ۶ سرنشین آن کشته شدند.

این حادثه در منطقه «هرنای» در ۱۵۰ کیلومتری شمال کویته، مرکز ایالت بلوچستان پاکستان رخ داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین حادثه واژگون شدن یک قایق در شمال بنگلادش که منجر به جانباختن ده‌ها تن از مردم این کشور شد را به خانواده قربانیان، مردم و دولت بنگلادش تسلیت گفت.

بر اساس اعلام پلیس بنگلادش در پی واژگونی یک قایق در شمال این کشور تاکنون ۵۱ نفر جان باخته‌اند و دست‌کم ده‌ها نفر همچنان مفقود هستند. این قایق حامل بیش از ۵۰ زائر هندو بود که در حرکت به سمت یک معبد قدیمی هندوها در شهر «بودا» در شمال بنگلادش واژگون شد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: