صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۵۱
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 03
کد خبر: ۱۵۲۷۵

عرب: شماره تلفن من را پخش کردند تا پرسپولیس را به حاشیه ببرند

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد برخی‌ها با انجام کارهای مشکوک تلاش کردند تا در این مدت این باشگاه را به حاشیه ببرند.

به گزارش راهبرد معاصر، ایرج عرب درباره انتشار شماره تلفنش در فضای مجازی گفت: این موضوع به زمانی مربوط می‌شود که برانکو تازه از تیم ما جدا شده بود. پخش شدن شماره تماس من کار ما را سخت کرد و مجبور شدم گوشی‌ام را خاموش کنم. اینکه شماره تماس من پخش شده بود، طبیعی نبود و فکر می‌کنم کار کسانی بود که می‌خواستند در باشگاه خلل ایجاد کنند، اما بخشی از تماس‌ها هم از سوی هواداران دلسوز ما بود که دغدغه مشترکی داشتیم و نگرانی آنها را درک می‌کردیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا متوجه شده است پخش شدن شماره او توسط چه کسانی بود، گفت: خیر، اما قطعاً هدف آنها خدمت به باشگاه نبود. این کار در هیچ جای دنیا کار قشنگ و اخلاقی نیست. این اتفاق برای ما روزهای سختی رقم زد. نه فقط این کار بلکه برخی از کارهای مشکوک و تجمع‌های مشکوک رقم خورد و برخی‌ها می‌خواستند باشگاه را به حاشیه ببرند. الان هم با توجه به اینکه سرمربی تیم‌مان را انتخاب کردیم باید به کارهای دیگر بپردازیم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود احمدرضا عابدزاده به عنوان مربی دروازه‌بانان پرسپولیس انتخاب خواهد شد، عنوان کرد: هنوز با کسی در مورد مربی دروازه‌بان‌ها صحبت نکردیم و منتظریم نظر سرمربی تیم را بگیریم و بعد از آن اعلام خواهیم کرد.

 

عرب در ادامه گفت‌وگوی تلفنی خود با برنامه «سلام صبح بخیر» در خصوص انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: در این مدت با وجود حاشیه‌های و فشارهای بسیار زیادی که روی هیئت مدیره و من وجود داشت،‌ به استانبول سفر کردیم و آنجا با یکسری از مربیان مطرح مذاکره داشتیم. با توجه به شرایط و سوابق، کالدرون را برای سرمربیگری در پرسپولیس مناسب دیدیم. او گزینه‌ مناسبی است و از امروز صبح (چهارشنبه) هم کارش را در تیم شروع خواهد کرد. بعد از آن هم توانستیم شاکله تیم را حفظ کنیم.

 

وی در خصوص آخرین وضعیت علی علیپور و علیرضا بیرانوند گفت: علیپور که قطعاً‌ در تیم ماندنی است و قصد رفتن ندارد. بیرانوند هم مهره کلیدی ما است و باشگاه صد درصد به دنبال حفظ او است. پیشنهاد خارجی هم تا الان برای او نرسیده و از او هم خواسته‌ایم در تیم بماند و قطعاً نظر باشگاه روی ماندن بیرانوند است، مگر اینکه خودش نظر دیگری داشته باشد،‌ ولی همانطور که گفتم فعلاً پیشنهاد خارجی ندارد. سرمربی خودمان را انتخاب کرده‌ایم و بازیکنان‌مان هم حفظ شده‌اند و به زودی هم اردوی خودمان را برگزار خواهیم کرد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا اردوی این تیم در داخل کشور خواهد بود یا خارج، یادآور شد:‌ فعلاً این موضوع مشخص نیست اما احتمال فراوان اردوی ما در خارج از ایران خواهد بود.

 

منبع: تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: