صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 18
کد خبر: ۱۵۵۲۳۷

واکنش رسمی قوه قضاییه به ادعای علی دایی درباره مرگ اسرا پناهی

واکنش علی دایی به ادعای کشته شدن یک دانش آموز دختر در اردبیل توسط ماموران با واکنش قوه قضاییه نیز همراه شده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ به‌ نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شدند که روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه تعدادی از ماموران به مدرسه دخترانه شاهد اردبیل حمله کرده و عده‌ای از دانش‌آموزان این مدرسه را دستگیر و برخی از آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند. پس از این ادعا بود که نام اسرا پناهی توسط حساب‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی به عنوان کشته‌ شدگان مطرح شد که مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل شایعات درباره جان باختن این دانش‌آموز دختر را تکذیب کرد.

اما پس از مشخص شدن ابعاد ماجرا، علی دایی بازیکن سابق تیم ملی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود، خبر کذب کشته شدن یک دانش‌آموز در اردبیل را بازنشر کرد.

انتشار این مطلب واکنش‌های بسیاری را برانگیخت و حتی از وی درخواست شد برای اثبات ماجرا به خانه دختر فوت شده مراجعه کند و شخصا موضوع را پیگیری کند.

در نهایت دایی مجددا مطلب دیگری در این رابطه منتشر کرد و ادعای قبلی خود را تکرار کرد و در پست جدید نیز سندی از ادعای خود ارائه نکرد.

انتظار می‌رود اگر علی دایی، مستنداتی در خصوص ادعای مطرح شده درباره مرگ دختر دانش آموز در اردبیل دارد، آن را به مراجع ذیربط ارائه کرده و موضوع را مورد پیگیری قرار دهد./ همشهری آنلاین

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: