صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۱۵
  • چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱
  • Wednesday 26 October 2022
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 22
کد خبر: ۱۵۵۷۶۱

بهادری جهرمی:حوادث نباید ما را از مسیر اصلی غافل کند

سخنگوی دولت گفت:مدتی است کشور ما دچار حوادثی شده است که البته رهبری فرموده است این حوادث نباید ما را از مسیر اصلی غافل کند.

به گزارش راهبرد معاصر سخنگوی دولت گفت: حوادث نباید ما را از مسیر اصلی غافل کند و اگر قرار باشد تحلیل راهبردی داشته باشیم باید دید که حوادث اخیر جهانی و منطقه‌ای به کدام سو می‌رود.
علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: مدتی است کشور ما دچار حوادثی شده است که البته رهبری فرموده است این حوادث نباید ما را از مسیر اصلی غافل کند. اگر قرار باشد تحلیل راهبردی داشته باشیم باید دید که حوادث اخیر جهانی و منطقه‌ای به کدام سو می‌رود.

وی ادامه داد: در ایام اخیر به وضوح شاهد بودیم که تغییراتی در هندسه جهانی صورت گرفت. حوادثی مثل جنگ روسیه و اوکراین نشان داد که این‌گونه نیست که فقط یک کشور تعیین کننده باشد.

سخنگوی دولت بیان کرد: اجلاس شانگهای حجم وسیعی از مبادلات را امروز در بر گرفته است. کشور ما تلاش کرد که در این نظم جدید به جایگاه خود بازگردد.

وی افزود: رقبای ما احساس خطر کردند و به دنبال بهانه بودند تا در این مسیر حرکت اخلال ایجاد کند تا نتواند در این برهه حساس تاریخی ایفای نقش کند.

بهادری جهرمی گفت: رقبای ما حس کردند که باید به سراغ جنگ شناختی بیایند و مشغله ای را برای کشور ما ایجاد کنند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: اعتراض نباید نادیده گرفته شود، اما مسیر اصلی هم نباید گم شود.

وی بیان کرد: این بدیهی است که ماجرای اخیر برنامه ریزی شده بود. این حجم عملیات رسانه ای که بلافاصله صورت گرفت و تمام قد همه رقبا دور هم جمع شدند این امر را ثابت کرد. حجم عظیم اعتراضات فرانسه را چقدر ما در جریان هستیم؟

بهادری جهرمی اظهار کرد: کار گروه ویژه دولت این بود که چالش ها و مشکلات را رفع کند. مسئله این است که این چالش های چند 10 ساله یک روزه ایجاد نشده اند که یک روزه از بین بروند./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: