صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 07
کد خبر: ۱۵۶۲۶

آخرين مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌های سراسر كشور

رئيس مركز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: مهلت پرداخت هزينه برای ثبت نام در آزمون استخدام پيمانی آتشنشانی‌های سراسر كشور 18 تيرماه به پايان می‌رسد و پس از آن امكان واريز وجه برای ثبت نام وجود ندارد.

به گزارش راهبرد معاصر ، سید عزیز آشنا رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ، گفت: تاکنون بیش از 70 هزار نفر در آزمون استخدام پیمانی شهرداری‌ها ثبت نام کرده‌­اند و مهلت واریز وجه در تاریخ 18 تیرماه به اتمام می‌‌رسد.

وی با بیان این مطلب اعلام کرد، افرادی که تا تاریخ 18 تیرماه نسبت به واریز وجه ثبت نام اقدام می کنند، فرصت خواهند داشت تا پایان روز 19 تیرماه برای تکمیل ثبت نام خود و بارگذاری مدارک مورد نیاز بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir اقدام کنند.

 

به گفته وی،‌ همچنین افرادی که تا پایان روز 19 تیرماه نسبت به تکمیل ثبت نام خود و دریافت کد رهگیری اقدام می‌کنند، تا پایان روز 20 تیرماه 98 فرصت دارند تا در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات خود از طریق مراجعه به پروفایل‌شان در سایت www.hrtc.ir اقدام کنند.

آزمون مشاغل آتش‌نشانی برای چهار شغل آتش‌نشان، راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین، کاردان آتش‌نشان و کارشناس آتش‌نشان در تاریخ 18 مردادماه 98 برای استخدام حدود 4000 نفر به صورت پیمانی در سراسر کشور برگزار می شود.

علاقمندان برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون و اقدام برای ثبت نام می توانند به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: