صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۵۴
  • چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱
  • Wednesday 02 November 2022
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 02
کد خبر: ۱۵۷۳۷۰

کمک ۱۳.۵ میلیارد دلاری دولت آمریکا به مردمش

کاخ سفید اعلام کرد که قرار است ۱۳.۵ میلیارد دلار برای کمک به خانورا‌های کم درآمد و متوسط در راستای پرداخت هزینه گرمایش خانه‌هایشان در فصل زمستان پرداخت شود.

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از رویترز، کاخ سفید امروز اعلام کرد که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، 13.5 میلیارد دلار بودجه برای کمک به خانوارهای کم درآمد تخصیص داده تا به آنها در پرداخت هزینه گرمایش خانه‌ها کمک شود.

در این بیانیه آمده است که بخشی از این طرح شامل هزینه‌کرد 4.5 میلیارد دلاری وزارت بهداشت و خدمات انسانی برای خانوارهای کم درآمد در قالب برنامه همیاری در تأمین انرژی منازل می‌شود.

کاخ سفید می‌گوید، این یارانه جدید به مردم آمریکا کمک خواهد کرد تا پول قبوض عقب افتاده خود را پرداخت کرده و در پرداخت هزینه گرمایش منازل خود کمک دریافت کنند و از سوی دیگر بتوانند لوازم گرمایش خانه‌های خود را تعمیر کنند. به طور کلی این یارانه با هدف کاهش هزینه مصرف انرژی خانوارها در فصل زمستان پیش رو در نظر گرفته شده است.

در بیانیه ریاست جمهوری آمریکا آمده است که این اقدامات حمایت‌های مضاعفی را برای خانوارهای کم درآمد و متوسط فراهم می‌کند.

قرار است وزارت انرژی آمریکا هم 9 میلیارد دلار برای به روز رسانی تجهیزات گرمایشی منازل 1.6 میلیون خانوار در این کشور در راستای کاهش هزینه قبوض انرژی آنها تخصیص دهد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: