صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 07
کد خبر: ۱۵۸۰۳۴

نظام پزشکی تهران: اعضای مستعفی مسئولیتی در نظام پزشکی ندارند

سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو استعفای آقایان دکتر سیدمؤید علویان و دکتر محمد رازی از عضویت در هیئت مدیره و همچنین ریاست و قائم مقامی، از تاریخ امضاء، طبق آیین­ نامه داخلی از تاریخ استعفای مشار­الیهم در نظام پزشکی مسئولیتی برعهده ندارند.

به گزارش راهبرد معاصر، سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

در پاسخ به سؤالات برخی از اعضاء محترم جامعه فرهیخته و پزشکی سلامت در خصوص نحوه اداره امور جاری نظام پزشکی تهران پس از استعفای ۲ نفر از اعضای محترم هیأت مدیره، موارد ذیل برگرفته از قوانین و مقررات موضوعه را به استحضار می رساند:

۱- پیرو استعفای آقایان دکتر سیدمؤید علویان و دکتر محمد رازی از عضویت در هیئت مدیره و همچنین ریاست و قائم مقامی، از تاریخ امضاء، طبق آیین­ نامه داخلی از تاریخ استعفای مشار­الیهم در نظام پزشکی مسئولیتی برعهده ندارند.

۲- اولین جلسه هیئت مدیره منتخب نظام پزشکی تهران بزرگ در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۹برگزار شد. «دستور کار این جلسه انتخاب رئیس، نواب رئیس، دبیر و دادستان انتظامی نظام پزشکی تهران بود. در رأی­ گیری برای انتخاب رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ، دکترسیدمؤید علویان و دکتر علیرضا سلیمی نامزد شدند، که در نهایت دکتر سیدمؤید علویان به عنوان رئیس انتخاب شد. سپس آقای محمدرضا اسدی از میان ۳ منتخب نیابت رئیس؛ به عنوان نائب رئیس اول و خانم دکتر فاطمه خوشنویسان به عنوان نائب رئیس دوم و آقای دکتر امیرپاشا طبائیان به عنوان دبیر هیئت مدیره و آقای دکتر بابک عدلی بعنوان دادستان انتظامی انتخاب شدند.»

۳- از این رو شایان ذکر است تا زمان انتخاب رئیس جدید هیأت مدیره، ­نائب رئیس اول هیئت مدیره آقای محمدرضا اسدی تمشیت امور نظام پزشکی تهران را عهده ­دار می­ باشند.

۴- به اطلاع کلیه اعضای محترم نظام پزشکی تهران می­رسانیم که با توجه به تمهیدات قانونی موجود و راهکارهای اندیشیده شده، کلیه فعالیت­های نظام پزشکی تهران بدون یک لحظه وقفه کما فی­ السابق در حال انجام است.
به نقل از فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: