صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 21
کد خبر: ۱۵۸۲

بارش های جدید در راه است

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود موج جدید بارش‌ها به نیمه غربی به ویژه شمال غرب و غرب از بعدازظهر امروز خبر داد.
به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد اصغری کارشناس هواشناسی کشور با اشاره به کاهش ابر‌ها در نیمه غربی کشور ورود موج جدید بارش‌ها به غرب کشورافزود: در ساعات آینده از شدت بارش‌ها در تهران، قم و اصفهان کاسته خواهد شد.

وی گفت: در خراسان شمالی، ­ بخش‌های شمالی خراسان رضوی، بخش‌های شرقی دریای خزر و ارتفاعات سمنان از بیشترین بارش‌ها برخوردار خواهند بود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: از بعد از ظهر آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، قم، البرز، قزوین، زنجان بارش اتفاق خواهد افتاد که البته این بارش‌ها در بسیاری از مناطق به صورت برف ظاهر می‌شود.

اصغری پدیده مشترک را در بیشتر مناطق کشور روند کاهشی دما دانست و ادامه داد: به غیر از دو موج موجود در کشور روز سه شنبه موج ضعیفی از مناطق شمالی عبور خواهد کرد.

وی گفت: بارش بعدی که سراسری خواهد بود از اواخر هفته آینده در روز‌های پنجشنبه و جمعه رخ می‌دهد.

این کارشناس هواشناسی افزود: هفته آینده به دو بخش تقسیم می‌شود که در دو روز اول بخش‌های شمالی بارش رخ می‌دهد در روز‌های میانی هفته شرایط جوی تقریبا آرام و در آخر هفته نیز دوباره شاهد بارش خواهیم بود.

اصغری ادامه داد: آب‌های جنوبی کشور در این ایام مواج است و ارتفاع موج در جزایر قشم، کیش و ابوموسی تا ۱۲۰ سانتی متر خواهد ر سید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: