صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۲۸
  • سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
  • Tuesday 07 March 2023
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 14
کد خبر: ۱۵۹۱۳۶

سازمان ملل به هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌ها در شمال عراق واکنش نشان داد

دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در عراق به عملیات تلافی‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع گروه‌های تروریستی در شمال عراق واکنش نشان داد.

به گزارش راهبرد معاصر، دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در عراق بدون اشاره به حضور گروه‌های تروریستی تجزیه طلب در شمال عراق که به اقدامات تروریستی خود علیه ملت ایران ادامه می‌دهند، مدعی شد حملات امروز ایران به مواضع این گروه‌ها، حاکمیت عراق را نقض می‌کند.

 

دفتر سازمان ملل با محکوم کردن حملات به مواضع گروه‌های تروریستی در شمال عراق اعلام کرد نگرانی‌های امنیتی مشترک میان عراق و ایران باید از طریق گفتگو برطرف شود.

 

خاطر نشان می‌شود موج جدیدی از حملات توپخانه‌ای و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع گروهک‌های تجزیه‌طلب تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق از سر گرفته شده است.

 

نیروی زمینی سپاه 2 مهرماه بعد از اخطارهای مکرر به گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب، حملات سنگینی را علیه آنان انجام داده اعلام کرد تا زمانی که دست از تحرکات خود برندارند، این حملات را ادامه می‌دهد،این در حالی است که 16 مهرماه حملات سپاه متوقف شد و یک منبع مطلع دراین‌باره به تسنیم گفت "حملات سپاه پس از انهدام اهداف از پیش تعیین‌شده، متوقف شده است و ادامه آن منوط به رفتار آتی مسئولان اقلیم شمال عراق خواهد بود."/ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: