صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 16
کد خبر: ۱۵۹۴۴۲

رئیس رسانه ملی: با وجود تحریم‌ها صدای جمهوری اسلامی به گوش جهانیان خواهد رسید

رئیس سازمان صداوسیما گفت: شبکه پرس تی وی از لحاظ محتوا در رقابت جدی با شبکه های بین المللی است و با وجود تحریم ها صدای جمهوری اسلامی به گوش جهانیان خواهد رسید.

به گزارش راهبرد معاصر، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما صبح امروز (چهارشنبه 25 آبان‌ماه) در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: شبکه پرس تی وی با وجود رقبای قدرتمند خود در عرصه های بین المللی فعالیت می‌کند و غربی‌ها همین حضور حداقلی (امکانات و پشتیبانی) را نمی‌توانند تحمل کنند.

 

وی با بیان اینکه غرب بر خلاف ادعای آزادی بیان خود عمل می کند، تاکید کرد: شبکه پرس تی وی از لحاظ محتوا در رقابت جدی با شبکه های بین المللی است و با وجود تحریم ها صدای جمهوری اسلامی به گوش جهانیان خواهد رسید.

 

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به برنامه‌های این نهاد در حوزه فیلم و‌ سریال بیان کرد: ٢٣ سریال در مراحل نگارش فیلمنامه و اجراست و برخی مجموعه‌های تلویزیونی هم آماده پخش هستند.

 

جبلی درباره برنامه رسانه ملی برای جذب مخاطب، گفت: خوشبختانه شبکه‌های مختلف با نیروهای تازه‌نفس برنامه‌های جدیدی را روی آنتن می‌برند و با توجه به نیاز مخاطب و ضرورت‌های برنامه‌سازی در حال تغییر و طراحی الگوهای جدید هستیم./ فارس

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: