صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۰۵
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 23
کد خبر: ۱۶۰۴۷۳

درگیری شدید جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست

درپی درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست، یک فلسطینی شهید و چهار تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش راهبرد معاصر، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، در حمله شامگاه سه شنبه نظامیان اشغالگر صهیونیست به منطقه الشرقیه در نابلس یک نوجوان ۱۶ ساله با شلیک گلوله به شهادت رسید و چهار جوان دیگر زخمی شدند.

 

به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین افزود: این نوجوان شانزده ساله فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان اشغالگر در منطقه الشرقیه زخمی شد و بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

 

همچنین؛ شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: گردان‌های القدس-گردان نابلس اعلام کرد رزمندگان این گردان به سوی یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه قبر یوسف در شرق نابلس در کرانه باختری تیراندازی کردند.

 

محمد ترکمان، روزنامه نگار فلسطینی در این خصوص گفت: جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در منطقه "قبر یوسف" درگیر شده اند. نظامیان صهیونیست برای حمایت از شهرک نشینانی که به این منطقه یورش آورده بودند، وارد منطقه شدند. نظامیان صهیونیست تعداد زیادی گلوله اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی به سوی فلسطینیان شلیک کردند.

 

نظامیان صهیونیست در ابتدای ورود به این منطقه که در شرق نابلس قرار دارد، با تیراندازی جوانان فلسطینی مواجه شدند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما