صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۸:۵۶
  • يکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
  • Sunday 26 February 2023
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 11
کد خبر: ۱۶۳۲۸۷

پلمب ۱۴ واحد صنفی آلاینده در منطقه ۸ تهران

شهردار منطقه ۸ با اشاره به صدور ۲۰۰۴ رای تمهید برای واحدهای صنفی فعال در منطقه گفت: در ۶ ماهه نخست سال نیز از ۳۵۰ واحد صنفی بازدید دوره‌ای به عمل آمده است که از این میزان، ۱۴ واحد صنفی مزاحم و آلاینده به علت رعایت نکردن مقررات لازم پلمب شدند.

به گزارش راهبرد معاصر فاطمه تنهایی؛ شهردار منطقه 8 با بیان اینکه در این محدوده از شهر هیچ صنف مزاحم و آلاینده‌ای که مشمول طرح انتقال از شهر باشد وجود ندارد، اظهار کرد: پیش از این آهن‌فروشی‌ها و کارخانه‌های شرق تهران که عموما کارخانه‌های صنعتی بزرگ مانند چوب‌بری و نجاری‌های بزرگ و قفل‌سازی و ... بودند به خارج از شهر انتقال داده شدند.

وی از پلمب 14 واحد صنفی مزاحم و آلاینده در 6 ماهه نخست سال 1401 خبر داد و گفت: این اقدام نتیجه بازدید از 350 واحد صنفی بوده که به صورت دوره‌ای در منطقه صورت می‌گیرد.

 شهردار منطقه 8 از وجود 2004 رای تمهید برای واحدهای صنفی این منطقه خبر داد و افزود: این واحدها به طور مستمر بازدید می‌شوند و در صورتی که مفاد رای و تمهیدات لازم توسط واحد صنفی رعایت شود اجازه ادامه فعالیت به آنها داده می‌شود.

شهردار منطقه 8 با بیان اینکه بافت این منطقه بیشتر مسکونی است، تصریح کرد: چهار محور مهم تجاری ـ اداری منطقه شامل خیابان شهید دکتر آیت، خیابان شهید آیت‌الله مدنی(نظام‌آباد)، خیابان جانبازان(گلبرگ) و خیابان دماوند است که دارای پراکندگی در کاربری‌های تجاری و اداری است.

به گفته تنهایی، خیابان سمنگان نیز یکی دیگر از محورهایی است که پراکندگی بافت اداری تجاری و مسکونی دارد./تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: