صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 13
کد خبر: ۱۶۳۵۹۱

تیراندازی مرگبار در استرالیا با ۶ کشته

پلیس استرالیا روز سه شنبه از کشته شدن ۶ نفر از جمله دو مامور پلیس جوان، بر اثر تیراندازی در ایالت کوئینزلند این کشور خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، پلیس استرالیا امروز (سه شنبه) اعلام کرد براثر تیراندازی در یک خانه ۶ تن از جمله دو نیروی پلیس جان خود را از دست دادند.

 
ایان لیورز رئیس اتحادیه ایالت «کوئینزلند» اعلام کرد، پلیس روز دوشنبه، بلافاصله پس از دریافت تماس تلفنی (از ملکی) در شهر کوچک ویامبیلا Wieambilla، به محل اعزام شد، اما پس از ورود به ملک، به سمت آن‌ها تیر اندازی شد که در نهایت به کشته‌شدنشان منجر شد.

 
یک همسایه ۵۸ ساله نیز مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفت که گفته شده در محل حادثه جان خود را از دست داده است. به گفته پلیس، پس از اولین تیراندازی، یک تیم ویژه (برای تحقیقات در این زمینه) به محل اعزام شد.

 
به گزارش خبرگزاری فرانسه، کمی پس از ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت محلی، دو مظنون مرد و یک زن کشته شدند. این در حالی است که هویت آن‌ها فاش نشده است، اما بنابر اعلام روزنامه The Australian، موضوع بر سر یک معلم، برادرش و همسر برادرش، به عنوان صاحبان ملکی‌هایی هست که این فاجعه (حادثه تیر اندازی) در آن اتفاق افتاده است./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما