صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 16
کد خبر: ۱۶۳۹۸۹

فوری/فردا مدارس استان‌های تهران و البرز تعطیل شد

معاون استاندار تهران از «غیرحضوری» شدن مدارس در روز شنبه (۲۶ آذر ماه) در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر،عابد ملکی ، با اشاره به تداوم آلودگی هوا در استان تهران و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری، گفت: مدارس تهران برای فردا شنبه ۲۶ آذر ماه هم غیر حضوری شدند.

 

وی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز جمعه با حضور اعضاء برگزار شد و با توجه به ادامه تشدید آلایندگی هوا مقرر شد شنبه ۲۶ آذر ماه تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری فعالیت کنند.

 

معاون استاندار تهران افزود: مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها نیز طی این روز در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس تعطیل هستند.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های ورزشی نیز برای فردا شنبه ممنوع خواهد بود از شهروندان درخواست کرد از ترددهای غیر ضرور خودداری و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.

 

به گفته ملکی، همچنین فروش طرح ترافیک در روز شنبه متوقف است و فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه نیز تا روز یکشنبه متوقف می‌شود.

 

معاون استاندار تهران همچنین از روسای سازمان‌ها و ادارات درخواست کرد که با تقاضای مرخصی مادران دانش‌آموزان موافقت کنند.

 

فردا مدارس استان‌های تهران و البرز غیرحضوری برگزار می‌شود/ کودکستان‌ها تعطیل هستند

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، آموزش تمام مقاطع تحصیلی در استان‌های تهران و البرز به استثنای شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه در روزشنبه ۲۶ آذر به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.


جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا برگزار شد و بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به غیر از پردیس، دماوند، فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل است و آموزش تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه به صورت غیرحضوری و مجازی انجام می‌شود.

 

عوامل اجرایی مدارس (مدیر و معاونان) در مدرسه حضور دارند و معلمان از منزل می‌توانند در فضای مجازی تدریس کنند.

 

همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و مجوز روزانه ورود به محدود طرح ترافیک برای روز شنبه ۲۶ آذرماه توسط شهرداری تهران صادر نمی‌شود.

 

این کارگروه از شهروندان تقاضا کرد از تردد غیرضروری خودداری کنند؛ همچنین رؤسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش‌آموز موافقت نمایند./ فارس و بهداشت نیوز

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: