صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 17
کد خبر: ۱۶۴۰۴۵
«راهبرد معاصر» گزارش می‌دهد؛

رؤیای بی تعبیر سلبریتی ها، از کریمی تا فرخ نژاد

سلبریتی ها این بار خیلی بد آبروی خود را بردند و ندانسته و ناآگاهانه فریب خوردند، درحالی‌که واقعیت تبلیغات سیاسی-رسانه ای دشمن از همان ابتدا مشخص بود و این تنها شامل حال حمید فرخ نژاد نمی‌شود، زیرا بودند سلبریتی هایی که به اسطوره‌های سینما یا ورزش تبدیل شده بودند، ولی حالا از عرش به فرش سقوط کردند، اما همچنان در خیال خام خود این‌گونه می‌پندارند که پیروز شده‌اند.

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ آشوب و اغتشاشاتی که در نتیجه دروغ پراکنی و تبلیغات سیاسی-رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی از ضد انقلاب و منافقین گرفته تا کومله و از اروپا و آمریکا تا آل سعود و صهیونیسم بود، به تدریج با افتادن نقاب های پوشالی و مشخص شدن واقعیت های آشوب رو به خاموشی گزارده است.


آشوبی که به بهانه واهی آزادی زن، کشف حجاب و با هدف اصلی تجزیه ایران اسلامی   داد و به دنبال تحقق رؤیایی بود که این بار رنگ و بوی دیگری به خود گرفت تا دست آدم های هزار چهره در دنیای رنگی سلبریتی ها را رو کند و نقاب از چهره واقعی شان بیندازد.


دشمن هر آنچه در توان داشت در بیش از ۴۰ سال گذشته برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب جهان شمول اسلامی ایران به کار بست، اما وقتی دید هر چه تحریم می کند، استقلال علمی و فناوری ایران در عرصه های مختلف بیشتر افزایش می یابد و نمی تواند با تهدید و تحریم مردم معتقد و مسلمان ایرانی را از نفس بیندازد؛ تصمیم گرفت با تهاجم فرهنگی و تغییر ارزش ها و صدور فرهنگ پوچ برهنگی و بی بندباری غربی نقشه های شوم خود را پیش ببرد .

 

تغییر ارزش ها و سلبریتی های کم سواد

وقتی جای ارزش ها جابه جا می شود، عده ای سلبریتی کم سواد که توان تشخیص ندارند، با اندکی وعده های اغواکننده همراه دشمن می شوند و همچون علی کریمی لیدری اغتشاشات را عهده دار می شوند

در این میان فضای مجازی به پروژه دشمن کمک کرد تا خوب را بد و بد را خوب جلوه دهد و جای قاتل را با مقتول عوض کند. موفق این فضای خیالی را آنجایی می توان شاهد بود که کاربران غافل ایرانی بدون درک واقعیت و دانستن اینکه در پس صفحات شبکه های اجتماعی دشمنان ایران و انقلاب در حال کار هستند، دانیال رضازاده جوان شهید دانشجوی بسیجی را قاتل و قاتلش را مورد ظلم واقع شده و نیازمند عفو دانستند؛ یعنی جای شهید و جانی را عوض کردند.


وقتی جای ارزش ها جابه جا می شود، عده ای سلبریتی کم سواد که توان تشخیص ندارند، با اندکی وعده های اغواکننده همراه دشمن می شوند و همچون علی کریمی لیدری اغتشاشات را عهده دار می شوند تا دلارهای سعودی را برای بزرگتر کردن کاخ و دارایی خود به کار برند. در همین راستا سلبریتی دیگری همچون حمید فرخ نژاد به دوستان خود  نارو می زند و با نقد شدن چک خود، فرار را بر قرار ترجیح می دهد؛ پولی که از جیب همین ملت و به بهای اندکی تزریق شادی گرفته است.

 

رکب خوردن مردم به وسیله «بازیگر خوب»

روح‌الله سهرابی، مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی کشور به مواضع اخیر فرخ‌نژاد واکنش نشان داد و خطاب به او تأکید کرد: حنای شما دیگر رنگی ندارد. مردم فراموش نخواهند کرد شما یکی از پرکارترین بازیگران در آثار امنیتی و حتی ایدئولوژیک این حکومت بوده‌اید که اتفاقاً چون نقش بازی کردن را خیلی خوب بلدید، بازی‌هایتان هم باورپذیر بود.


وی افزود: امروز که وارد مرحله دیگری از نقش‌آفرینی خود شده‌اید از باب حرمت جلسات دوستانه‌ای که در همین چند ماه با یکدیگر داشتیم، عرض می‌کنم؛ ای کاش این ارتفاع پست را نمی‌گرفتید و با ورود به مارپیچ دروغ، این گونه به زیست حرفه‌ای خود پایان نمی‌دادید. شما بازیگر خوبی بودید اما فقط یک بازیگر خوب.

این به اصطلاح «بازیگر خوب» تاکنون سعی کرده بود نخود هر آشی نشود و به تعبیری خودش را لای دو نان داغ نگه داشته بود تا در زمان مناسب به ملتی که به دلقک بازی هایش دل خوش کرده بودند، رکب بزند و وقتی در راه ینگه دنیاست، نقاب از چهره بردارد و خود را به بدترین شکل ممکن به دشمن بفروشد.

عملکرد سلبریتی ها در وقایع اخیر ثابت کرد دیگر نمی توان روی این افراد حساب باز کرد، زیرا تا معروف می شوند، پول می گیرند و جیب ها و خانه هاشان را آباد می کنند، بی فکر و تدبیر هر حرفی بر زبان می آورند


این بازیگر پولش را که گرفت، حتی به فکر عوامل و دوستانش نبود، خودش و فکری که در سردار داشت را مهم می پنداشت و بس. حتی فکر نکرد بعد از این عمل شنیع چه بر سر سریالی که روزها و شب ها در سرما و گرما و با مهمان نوازی مردمان سقز و کُرد غرب کشور پِلان به پِلان جلو رفت می آید.

 

حرف های بی ارزش سلبریتی های بی سواد

عملکرد سلبریتی ها در وقایع اخیر ثابت کرد دیگر نمی توان روی این افراد حساب باز کرد، زیرا تا معروف می شوند، پول می گیرند و جیب ها و خانه هاشان را آباد می کنند، بی فکر و تدبیر هر حرفی بر زبان می آورند. آنها یادشان رفته است معروفیت خود را  مرهون نظام اسلامی و انقلاب هستند؛ فراموش کرده اند سیاستمدار و اقتصاددان نیستند و تنها بازیگر یا بازیکنی خوب و گاهی هم نه چندان مقبول هستند و نفوذ، چهره شدن و ثروتی که به دست آورده اند را مدیون نظام، ملت انقلابی و مسلمان هستند.


حال مشخص نیست، چرا برخی به این معروف و مشهور شدن می رسند و ثروت به دست می آورند غره می شوند و خیالات خام به سرشان می زند و گمان می کنند می توانند لیدر جریان ساز شوند و جامعه ای را هدایت کنند یا با یک پست بی ارزش، راه و چاه نشان دهند. شاید همین تصور بود که سبب شد سلبریتی هایی مانند علی کریمی به بهای پول و ثروت بیشتر یا اقامت و تابعیت دست به نفت ریختن روی آتش اغتشاشات بزنند یا جزو لیدران اصلی دشمن برای آشوب های خیابانی شوند و خسارت های مالی بسیاری از تخریب اموال عمومی و خصوصی تا کشته و شهید شدن جوانان و مردم و ناامنی در کشور بزنند.

 

از علی کریمی تا حمید فرخ نژاد/ نان خوردن و نمکدان شکستن

علی کریمی که زمانی بازیکن خوب و قابلی بود و با پول بیت المال حمایت های مردم پله های ترقی را طی کرد، فردی قدردان مردم نبود و با ادعای اینکه از جنس مردم است و برای آنها فعالیت می کند، دستاویز دشمن شد تا با خط گیری از آنهایی که ماهیتشان چندان نامشخص نیست، پشت پرده نشسته اند و وی را تأمین مالی، اطلاعاتی و رسانه ای می کنند، لیدری آشوب های خیابانی را عهده دار شد تا لبخندی عمیق بر چهره دشمنان این ملت و سرزمین پهناور بنشاند و در این توهم فروروند که زمان تعبیر رؤیایشان است.


حمید فرخ نژاد نیز تفاوتی با علی کریمی ندارد. هرچند به تعبیری بازیگری خوب بود، اما فقط یک بازیگر بود، بازیگری که با اتمام بازی نقاب از چهره برداشت تا بار دیگر ثابت کند سلبریتی تنها به فکر خویش و منافعش است و کاری ندارد بعد از آنکه به هدفش رسید و چکش را نقد کرد، چه بر سر همکارانش می آید و سریالی که با مرارت های بسیار تولید شده است چه سرنوشتی پیدا می کند؟


عوامل این سریال در نامه ای سرگشاده دلخوری خود را ابراز کردند که «چطور می‌شود زحمت‌های گروهی را که خود در میان‌شان بودید، نبینید و تصمیمی فردی بگیرید که پخش سریال به مخاطره بیفتد؟ چطور می‌شود وقتی یاد بیانیه‌نویسی بیفتید که کارتان تمام شده باشد و بی‌خبر بار سفرتان را هم بسته باشید، ولی برایتان مهم نباشد بقیه اعضای گروه چه بلایی بر سرشان می‌آید؟ جناب فرخ‌نژاد! کاش معرفتی بود، کاش حرمت نان و نمک همچنان مقدس بود، کاش رفتار حرفه‌ای فقط در هنگام نقد کردن چک معنا پیدا نمی‌کرد، کاش ارزش کلمه‌ها اینقدر راحت و آسان نمی‌شکست».


فرخ‌نژاد که در این سال‌ها در ژانرهای مختلف نقش بازی کرده و در سریال‌ها و فیلم‌های کمدی نیز با دستمزدهای عجیب و غریب حضور داشته است، حالا بعد از بازی در سریالی متفاوت به نام «سقوط»، با انتشار پستی در صفحه مجازی خود تمام زحمات این پروژه را زیر سؤال برد. سریال سقوط‌ با موضوع آزادسازی موصل‌ عراق از دست داعش به وسیله جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است که موضوعی جذاب دارد.

 

واقعیت های پشت پرده

طبق برخی شنیده ها، وضعیت اقامت این بازیگر به دلیل رفتارهای خارج از عرف در آمریکا چندان مناسب نیس و احتمالاً این کار نیز نشئت گرفته از زد و بند پشت پرده با بزرگترین دشمن انقلاب اسلامی برای تمدید گرین کارت است. بازیگری که پیش تر نیز به ۸۰ میلیون ایرانی برای تأمین پول توجیبی یک هزار دلاری پسرش توهین کرد و گفته بود «۸۰ میلیون ایرانی مهم نیستند و می خواهم اصلا نباشند اگر خم به ابروی پسرم بیاد».


سلبریتی ها این بار خیلی بد آبروی خود را بردند و ندانسته و نا آگاهانه فریب خوردند، در حالی که واقعیت تبلیغات سیاسی-رسانه ای دشمن از همان ابتدا مشخص بود و این تنها شامل حال حمید فرخ نژاد نمی شود، زیرا بودند سلبریتی هایی که به اسطوره های سینما یا ورزش تبدیل شده بودند، ولی حالا از عرش به فرش سقوط کردند، اما همچنان در خیال خام خود این گونه می پندارند که پیروز شده اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: