صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 18
کد خبر: ۱۶۴۲۹۵

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه تهران: قوه قضائیه به مجازات سلبریتی‌های مخل امنیت سرعت دهد

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با اشاره به برخورد قوه قضائیه با سلبریتی ها و بازداشت ترانه علیدوستی، گفت: قوه قضاییه باید به مجازات سلبریتی‌های قانون شکن سرعت دهد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیرحسین رحمتی مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: یکی از ادله عقلی و قرآنی لزوم تشکیل حکومت اسلامی و برپایی نظامی بر اساس اسلام و قوانین اسلام است و قانون باید در مسائل مختلف انجام شود و صراحتا باید با هر سلبریتی و هنرمندنمایی که باعث ناامنی و تحریک اغتشاش‌گران شد مطابق قانون برخورد شود.

 

این فعال دانشجویی تاکید کرد: در حوادث اخیر به مردم و نیروهای حافظ امنیت ظلم‌های زیادی شد، به قدری که چند ده شهید برای امنیت ایران عزیز تر از جانمان غریبانه پر کشیدند.

 

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: نظام اسلامی در این روزها به طور قطعی با بسیاری از فریب خوردگان مماشات کرده و به صورت مهربانانه با آن‌ها برخورد کرده است.کافیست برای اثبات این مهم بررسی کنید و نحوه مجازات مجرمین و اغتشاشگران در این روزها در ایران با دیگر کشورهای داعیه‌دار آزادی بیان را مقایسه کنید.

 

این فعال دانشجویی گفت: خودتان دیدید که این افراد چگونه کشور را به بی نظمی تمام کشاندند و امنیت کشور را به هم ریختند. فریب خوردگان و موجران عقل در ابتدا فریاد وا اسلاما سر می‌دادند اما زمانی که معجر از سر زن مسلمان در انظار عمومی کشیده شد خفه شدند و هیچ نگفتند.

 

وی افزود: اغتشاش گران و سلبریتی‌ها که به تهییج آن ها پرداختند در حوادث اخیر به مظلومانه ترین حالت ممکن نیروهای حافظ امنیت را شهید کردند، امنیت جامعه را به هم ریختند و این حرکت ها در هیچ کشوری قابل پذیرش نیست.

 

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در پایان گفت: ما دانشجویان مخالفت خویش را با این موج دروغین رسانه ای در مظلوم نمایی سلبریتی ها اعلام می‌داریم و از قوه قضائیه عاجزانه میخواهیم به مجازات وحوش اغتشاش گر را سرعت ببخشد./ فارس

نظر شما