صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۰:۲۵
  • چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱
  • Wednesday 21 December 2022
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۶ - ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 20
کد خبر: ۱۶۴۷۲۵

کنترل ویژه قبل از تحویل هایما و سورن پلاس در ایران‌خودرو

به منظور ارتقای کیفیت تحویل محصولات به مشتریان، از ابتدای دی ماه امسال، محصولات گروه هایما و خودروی سورن پلاس، از خدمات «کنترل ویژه قبل از تحویل» (+PDS) بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش راهبرد معاصر، نظر به تصویب اجرای طرح +PDS در ستاد عالی کیفیت ایران‌خودرو که مورد تایید مدیرعامل این گروه صنعتی نیز قرار گرفت، کارگروه اجرایی متشکل از معاونت های فروش و کیفیت ایران خودرو و شرکت ایساکو ایجاد شد و پس از تدارک و فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم، امکان انجام کنترل ویژه قبل از تحویل محصول (+PDS) بر روی محصولات گروه هایما و سورن پلاس فراهم شده است.

این اقدام در راستای طرح تحول کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و هم زمان با اجرای طرح تضمین کیفیت موتور و قوای محرکه محصولات گروه هایما شامل S5 پلاس و S7 پلاس و 8S از ابتدای دی ماه امسال صورت خواهد گرفت.

اجرای این طرح که نشان از دست‌یابی گروه صنعتی ایران خودرو به خودباوری و بلوغ در تولید و ارایه محصول با کیفیت در کنار قوای محرکه تضمین شده دارد، با هدف ارتقای رضایت مشتریان صورت گرفته است و موجب می‌شود تا مشتریان محصولات هایما و سورن پلاس، با فراغ خاطر و اطمینان بیش‌تری از کیفیت محصول، به خرید این محصولات اقدام کنند. 

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در آینده برای سایر خودروهای تولیدی ایران خودرو نیز انجام خدمات +PDS عملیاتی خواهد شد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: