صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۲۷
  • چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱
  • Wednesday 11 January 2023
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۰۴ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 25
کد خبر: ۱۶۵۲۸۶

ترافیک در معابر پایتخت + جزئیات

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت آخرین وضعیت تردد در محورهای اصلی و بزرگراهی را تشریح کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ  در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت اظهار داشت: شاهد حجم بالای تردد و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران در پی بارش نزولات آسمانی و لغزندگی سطح معابر هستیم.  

 

سرهنگ شریفی گفت: خیابان دماوند در مسیر شرق به غرب، خیابان انقلاب، خیابان آزادی و بزرگراه‌های شهید همت، حکیم و امام علی (ع) جز پرترافیک ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند.  

 

وی ادامه داد: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی از هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر ، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری بار ترافیک صبحگاهی را شاهد هستیم. 

 

سرهنگ شریفی افزود: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگین هستند. 

 

وی به رانندگان توصیه کرد که در روزهای بارانی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مجاز و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: