صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۷ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 07
کد خبر: ۱۶۷۱۲۹

آخرین وضعیت معابر پایتخت ۱۷ دی ۱۴۰۱

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران آخرین وضعیت ترافیکى معابر پایخت را تشریح کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ على اصغر شريفى اظهار كرد: شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در برخی ازمعابر شهر تهران بودیم .

 

وی افزود : بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ،بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بارترافیکی هستیم .

 

سرهنگ شریفی ادامه داد : بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدودشهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک می باشند .

 

وى گفت : بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

 

وی گفت : صبح امروز بدلیل برخورد چند وسیله ای در برگراه هاشمی رفسنجانی و لغزندگی معابر شاهد ترافیک در این محدوده بودیم که به رانندگان توصیه می گردد در معابر دارای لغزندگی با سرعت مطئنه تردد کرده و از سرعت و سبقت در این شرایط جداخودداری نمایند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: