صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۱۸ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 08
کد خبر: ۱۶۷۳۷۸

محسن رضایی: جبهه مقاومت یک نهضت بین‌المللی است

معاون اقتصادی رییس جمهور لشکر فاطمیون را لشکر مخلص خدا دانست و گفت:‌ جبهه مقاومت یک نهضت بین‌المللی است.

به گزارش راهبرد معاصر، محسن رضایی شنبه شب در مراسم گرامیداشت شهدای لشکر فاطمیون در برج میلاد تهران تصریح کرد: جبهه مقاومت یک جبهه ضدصهیونیسم، ضدتروریسم و ضد تجاوزگری است که با حضور برادران ایرانی، عراقی، لبنانی، یمنی، افغانستانی و سایر کشورهای اسلامی به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت.

 

وی افزود: ماموریت اصلی جبهه مقاومت سرنگونی داعش که بدست شیطان بزرگ جهان آمریکا شکل گرفت، بود و به این هدف بزرگ نیز دست یافت.

 

فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی ادامه داد: رزمندگان لشکر فاطمیون این افتخار را داشتند که جزو اولین رزمندگان جبهه مقاومت باشند که در این نهضت بین المللی شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه آمریکا و اسراییل تلاش دارند از شکل گیری حکومت صالحان جلوگیری کنند، گفت: انقلاب اسلامی درست شده تا عمل صالح را گسترش دهد و جامعه صالح ایجاد شود اما دشمن با اقدامات خود تلاش دارد به این حکومت صالح آسیب برساند.

 

معاون رییس جمهور با بیان اینکه لشکر فاطمیون لشکر مخلص خداست، افزود: رزمندگان لشکر فاطمیون در راه خدا و اسلام ناب محمدی با فرماندهی شهید سردار قاسم سلیمانی افتخار جهان اسلام قیام کردند و بدترین جنایتکاران جهان را شکست دادند.

 

وی با بیان اینکه پیوند ایران و افغانستان بسیار عمیق بوده است، گفت: در اوایل جنگ تحمیلی وقتی که اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان حمله کرد، حضرت امام(ره) دستور دفاع از خاک این کشور را صادر کردند، از همین رو دو ملت همسایه افغانستان و ایران پیوندی عمقی دارند./ ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: