صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۵ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 15
کد خبر: ۱۶۸۴۵۶

انهدام باند حرفه‌ای سرقت مسلحانه در پایتخت

رئیس پلیس تهران بزرگ از انهدام باند مخوف مسلحانه در پایتخت خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، سردار حسین رحیمی؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز ضمن عرض تبریک روز مادر و روز زن، توضیحاتی درباره دو طرح کاشف و رعد که توسط پلیس پیشگیری و آگاهی تهران بزرگ به اجرا گذاشته شد، ارائه کرد.

 

وی افزود: در طرح رعد، 841 سارق، مالخر که غالبا خرده‌پا هستند توسط ماموران پلیس پیشگیری دستگیر شدند و در طرح کاشف، 424 نفر از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار توسط کارآگاهان پلیس آگاهی بازداشت شدند.

 

سردار رحیمی با بیان اینکه باند مجرمانه جرایم جنایی از جمله سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی و زورگویی منهدم شدند، ادامه داد: در طرح کاشف 10 قبضه سلاح گرم از 86 باند کشف شده است و بر اساس اعترافات اولیه متهمان 2628 فقره سرقت در طرح کاشف نیز کشف شده است.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در طرح رعد نیز 2058 سرقت کشف و 30 باند خرده‌پا متلاشی و 4 قبضه سلاح گرم نیز کشف شده است.

 

رئیس پلیس پایتخت گفت: در طرح رعد پلیس پیشگیری 52 پاتوق سارقان، 4 پاتوق مالخران، یک پاتوق اراذل و اوباش و 94 پاتوق فروشندگان مواد مخدر شناسایی و پلمب شدند.

 

وی افزود: در این طرح یک باند مخوف 5 نفره سرقت مسلحانه که با سلاح گرم اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند و یک نفر را به قتل رساندند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند و دو قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری به همراه 13 فقره سرقت مسلحانه از این باند کشف شد.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در این طرح باند آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه، زورگیری، سرقت، کلاهبرداری، سرقت موتورسیکلت و ... منهدم شدند.

 

وی گفت: در طرح رعد و کاشف 25 نفر از محکومان متواری توسط پلیس آگاهی دستگیر و 21 نفر دیگر نیز در طرح رعد توسط پلیس یشگیری دستگیر شدند./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: