صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۴۵
  • چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
  • Wednesday 15 February 2023
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۸ - ۲۶ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 16
کد خبر: ۱۶۸۷۵۲

ورود سامانه بارشی جدید از جنوب کشور

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت:فردا شاهد ورود سامانه بارشی جدید از جنوب کشور و فعالیت آن در کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان و بوشهر خواهیم بود.

به گزارش راهبرد معاصر، صادق ضیائیان گفت: فردا سه‌شنبه سامانه پر بارش در خوزستان، بوشهر، فارس، نیمه غربی و شمالی هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، نیمه جنوبی اصفهان، کرمان، یزد و بخشی از مناطق خراسان جنوبی و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان موجب بارندگی می‌شود و بارش‌ها در این مناطق تا روزهای پایانی هفته با شدت و ضعف ادامه دارد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، شدت بارش‌ها در بوشهر، جنوب خوزستان، فارس و جنوب کهگیلویه و بویر احمد، در حد هشدار نارنجی خواهد بود.

او می گوید: بارش شدید برف و کولاک و کاهش دید در ارتفاعات و دامنه استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، فارس و جنوب اصفهان پیش‌بینی می‌شود که موجب اختلال در سفرهای بین شهری و داخل شهری می‌شود. این مناطق با اختلال در فعالیت‌های عمرانی، جاری شدن روان آب‌ها و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها مواجه می‌شوند که هموطنان باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرند و اجتناب از سفرهای غیر ضروری به این مناطق، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ رو تا بهتر شدن شرایط توصیه می‌شود.

او گفت: تا آخر هفته در بیشتر مناطق کشور سرما و یخبندان ادامه دارد./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: