صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۵۱
  • سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
  • Tuesday 07 March 2023
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 23
کد خبر: ۱۶۹۸۶۸

بازگشت فعالیت مدارس و دانشگاه‌های اصفهان به روال عادی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها در اصفهان از فردا سه‌شنبه چهارم بهمن ماه به روال عادی باز می‌گردد.‌

به گزارش راهبرد معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، منصور شیشه فروش با اعلام این خبر، گفت: باتوجه به تأثیر گذاری عوامل جوی و کاهش شرایط مه آلودگی و همچنین اقدامات و مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان در اعمال محدودیت‌ها و کنترل منابع آلاینده از جمله اجرای طرح زوج و فرد، اعمال محدودیت برای مدارس و دانشگاه‌ها، کاهش مصرف مازوت و … شاهد تسریع در کاهش روند غلظت آلاینده‌های جوی هستیم.

وی ضمن تشکر از همراهی مردم و همه دستگاه‌ها در انجام مصوبات کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا، ادامه داد: همه مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها از چهارم بهمن ماه به روال عادی باز خواهند گشت و مصوبات قبلی در خصوص اعمال محدودیت در بخش‌های ترافیکی، منابع ثابت و سیار به قوت خود باقی است.

  پس از ۱۰ روز پیاپی از ظهر امروز شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان روند کاهشی داشته و در ساعات عصر امروز به ۸۲ AQI و قابل قبول رسیده است.

هواشناسی استان نسبت به تداوم سکون و سرمای هوا تا پایان هفته جاری هشدار داده و اعلام کرده بویژه در ساعات صبح هوای مناطق مرکزی غبارآلود است./مهر

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: