صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۱۰
  • پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
  • Thursday 09 February 2023
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 06
کد خبر: ۱۷۱۸۸۴

تشدید ترافیک پایتخت پس از چند روز تعطیلی

رييس مركز اطلاع رسانى پليس راهور تهران گفت: بین خطوط حرکت کردن رانندگان باعث می شود نظم ترافیکی ایجاد گردد و از تصادفات و حوادث کاسته شود.

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعيت ترافيکي معابر بزرگراهي پايتخت در صبح هفدهم بهمن ماه اظهار كرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم ، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران بودیم .

 

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم .

 

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد ، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

 

سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک می باشند.

 

وی تاكيد كرد: بین خطوط حرکت کردن رانندگان باعث می شود نظم ترافیکی ایجاد گردد و از تصادفات و حوادث کاسته شود./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: