صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۲۸
  • پنجشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
  • Thursday 23 February 2023
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 06
کد خبر: ۱۷۱۹۹۶

پیام تسلیت وزیر کشور به زلزله زدگان ترکیه و سوریه

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در پی وقوع زلزله در پیام‌های جداگانه به وزرای کشور ترکیه و سوریه جان باختن جمعی از شهروندان این کشور‌ها را تسلیت گفت.

به گزارش راهبرد معاصر، احمد وحیدی روز دوشنبه در پی وقوع زلزله‌ای به بزرگای 7.8 در ترکیه و سوریه در پیامی به سلیمان سویلو
وزیر کشور جمهوری ترکیه نوشت: خبر وقوع زلزله مهیب که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی کثیری از شهروندان آن کشور و موجب خسارات مادی فراوانی شد، اینجانب را به شدت متاثر و متالم ساخت. وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران در این شرایط رنج و محنت که متاثر از بلایای طبیعی است، خود را در کنار مردم ترکیه می‌بیند و آمادگی دارد تا کمک های مور نیاز زلزله زدگان را ارسال کند.

وزیر کشور ضمن عرض تسلیت به دولت و ملت ترکیه از درگاه ایزد منان برای جان باختگان طلب رحمت و مغفرت الهی و برای مصدومان و مجروحان، شفای عاجل مسالت کرد.

وحیدی همچنین در پیامی به محمد خالد الرحمون وزیر کشور جمهوری عربی سوریه نوشت: خبر وقوع زلزله مهیب که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی کثیری از شهروندان سوری و موجب خسارات مادی فراوانی شد، اینجانب را به شدت متاثر و متالم ساخت. وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران در این شرایط رنج و محنت که متاثر از بلایای طبیعی است، خود را در کنار مردم سوریه می‌بیند و آمادگی دارد تا کمک های مور نیاز زلزله زدگان را ارسال کند.

وزیر کشور ضمن عرض تسلیت به دولت و ملت سوریه از درگاه ایزد منان برای جان باختگان طلب رحمت و مغفرت الهی و برای مصدومان و مجروحان، شفای عاجل مسالت کرد./ ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: