صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۸:۳۶
  • سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
  • Tuesday 14 February 2023
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 14
کد خبر: ۱۷۳۰۴۶

رئیس سابق موساد: دیگر تمایلی به زندگی در اسرائیل ندارم

بعد از سخنان تحلیل‌گران و سیاستمداران صهیونیست، رئیس سابق موساد هم نسبت به شرایط بد و رو به فروپاشی رژیم صهیونیستی هشدار دارد.

به گزارش راهبرد معاصر، بعد از سخنان تحلیل‌گران و سیاستمداران صهیونیست، رئیس سابق موساد هم نسبت به شرایط بد و رو به فروپاشی رژیم صهیونیستی هشدار دارد.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه تایمز آو اسرائیل در خبری در این رابطه به نقل از تامیر باردو رئیس سابق سرویس اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) نوشت، نگران آن است شرایطی که کابینه نتانیاهو اسرائیل را به سوی آن پیش می‌برد به نحوی رقم بخورد که دیگر او نیز تمایلی به زندگی در اسرائیل نداشته باشد.

 

او هشدار داد، رویکردی که کابینه نتانیاهو در پیش گرفته اسرائیل را به سوی دیکتاتوری پیش می‌برد.

 

از سوی دیگر یائیر لاپید نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی هم در اظهارات امروز دوشنبه خود تاکید کرد، اسرائیل به سوی جنگ داخلی پیش می‌رود و در صورتی که سیاست‌های کابینه به همین شکل ادامه پیدا کند، این امر حتمی خواهد بود.

 

اویدگدور لیبرمن هم در اظهارات خود با اشاره به شکست‌های پیاپی کابینه نتانیاهو در کنترل اوضاع اعلام کرد: از زمان تشکیل این کابینه 27 موشک از غزه شلیک شده و بیش از 10 اسرائیلی (دقیقا 12 صهیونیست با احتساب هلاکت نظامی امروز)، کشته شده و بیش از 15 اسرائیلی دیگر نیز زخمی‌شدند، در حالی که امروز هم دو عملیات دردناک دیگر را شاهد بودیم./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: