صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۲۸
  • يکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
  • Sunday 26 February 2023
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 14
کد خبر: ۱۷۳۱۱۱

شهادت ۲ فلسطینی دیگر در کرانه باختری

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت دو فلسطینی دیگر در کرانه باختری در نتیجه جنایت‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که «محمود ماجد العایدی» (۱۷ ساله) در اردوگاه الفارعه بامداد امروز سه‌شنبه در نتیجه اصابت گلوله نظامیان صهیونیست از ناحیه سر به شهادت رسید.

 

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که العایدی از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان طوباس منتقل شد و در بیمارستان به شهادت رسید.

 

نظامیان صهیونیست بامداد امروز به منزل «سمیر الخطیب» در اردوگاه الفارعه یورش بردند که در نتیجه درگیری با فلسطینیان، یکی از جوانان بشدت زخمی شد.

 

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، درگیری مسلحانه در اردوگاه الفارعه به وقوع پیوست و مبارزان فلسطینی بسته‌های انفجاری دست‌ساز به سمت خودروهای نظامیان صهیونیست پرتاب می‌کردند.

 

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که «هارون رسمی یوسف ابو عرام»(۲۵ ساله) که دو سال پیش در مسافر یطا هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود، به شهادت رسید.

 

طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین ابو عرام پس از اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به دلیل انسداد رگ‌های پایش پزشکان مجبور به قطع یک ساق پای او شدند و علاوه بر آن وی از ناراحتی در ناحیه کمر و التهاب ریوی رنج می‌برد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: