صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۱:۱۹
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 19
کد خبر: ۱۷۳۶۳۳

تظاهرات ۲۵۰ هزار اسرائیلی علیه کابینه نتانیاهو

شامگاه دیروز شنبه، هزاران نفر از صهیونیست‌ها در شهر‌های مختلف به ویژه تل‌آویو علیه نتانیاهو تظاهرات کردند.

به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات‌های شب گذشته علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اصلاحات قضایی را ۲۵۰ هزار نفر برآورد کرد.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی، شهرک‌نشینان صهیونیست در تظاهرات صدهزار نفری شب گذشته علیه کابینه، خبرنگار شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی که از شبکه‌های نزدیک به نتانیاهو است را مورد حمله قرار داده و برای او ایجاد مزاحمت کردند.

 

این یکی از گسترده‌ترین تظاهرات‌ها در تاریخ رژیم صهیونیستی می‌باشد.

 

پیشتر، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت از برگزاری تظاهرات در۵۰ منطقه از اراضی اشغالی خبر داده بود.

 

پیش از این «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی نسبت به وقوع جنگ و درگیری داخلی در سایه اصرار کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو بر انجام اصلاحات قضایی هشدار داده بود.

 

هزاران شهرک نشین صهیونیست روز دوشنبه گذشته در مقابل ساختمان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) علیه طرح بحث‌برانگیز اصلاحات قضایی تظاهرات کردند. هدف این طرح کنترل بیشتر قانونگذاران بر دیوان عالی است. تنش‌ها تا جایی است که نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی پیش‌تر درباره احتمال وقوع جنگ داخلی در اراضی اشغالی هشدار داد.

 

شورای امنیت نیز دوشنبه آینده پیش‌نویس قطعنامه‌ای را بررسی خواهد کرد که از رژیم غاصب می‌خواهد هر نوع شهرک‌سازی در مناطق فلسطینی را فوراً متوقف کند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما