صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۱۰
  • چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Wednesday 15 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 23
کد خبر: ۱۷۴۲۵۰

درخواست مهم استقلالی ها از علی فتح الله زاده

همزمان با حضور تماشاگران و خبرنگاران در کمپ ناصر حجازی برای تماشای تمرین استقلال، علی فتح الله و برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه به کمپ آمدند.

به گزارش راهبرد معاصر علی فتح الله امروز از سوی تماشاگران استقلال به شدت تشویق شد. البته هواداران در سایه تشویق علی فتح الله زاده درخواست های مهم را از او مطرح کردند.

 

اولین درخواست از وی، تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو و در ادامه پرداخت مطالبات استراماچونی بود تا شورای حل اختلاف فیفا باشگاه استقلال را با کسر امتیاز یا سقوط به دسته پایین تر مواجه نکند.

 

فتح الله زاده در خصوص پرداخت مطالبات استراماچونی خطاب به تماشاگران گفت: انجام این کار اولویت ماست و در تلاش هستیم که از دولت هم کمک بگیریم.

 

او در خصوص تمدید قرارداد سرمربی تیم استقلال پاسخ شفافی نداد.

 

قرارداد ساپینتو اگر چه دو ساله است اما سال دوم مشروط و نظر به توافق طرفین تمدید خواهد شد و برای تمدید قرارداد طرفین باید بر سر مسایلی مالی هم به توافق برسند.

 

آجورلو، مدیر عامل پشین استقلال، فصل گذشته در میانه های راه قرارداد فرهاد مجیدی را تمدید کرد اما علی فتح الله زاده در فاصله ۱۰ هفته مانده به پایان بازی ها تلاشی برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو انجام نداده است.

 

به نظر می رسد ریکاردو ساپینتو هم فعلا اصراری برای تمدید قراردادش ندارد چرا که در صورت تکرار قهرمانی هایش با پیشنهادات بهتری شاید از سوی تیم های عربی مواجه شود./ خبرورزشی

نظر شما