صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 26
کد خبر: ۱۷۴۶۱۴

قیمت جدید گوشت گوساله اعلام شد + جزییات

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی گفت: از امروز گوشت گوساله داخلی به صورت چهار تکه در میادین میوه و تره‌بار تهران و صنوف منتخب کیلویی ۲۰۳ تا ۲۶۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر، مسعود امراللهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی در برنامه سیما اعلام کرد: از امروز گوشت داخلی به صورت چهار تکه در میادین میوه و تره‌بار تهران و صنوف منتخب عرضه می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت قلوگاه گوساله 203 هزار، سردست 205 هزار، ران 257 هزار و راسته گوساله 264 هزار تومان است.

وی گفت: در روزهای آینده توزیع گوشت گوساله در استان‌های دیگر هم انجام خواهد شد.

وی همچنین از ادامه واردات تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت: گوشت گوسفندی وارداتی بسته بندی شده 247 هزار، گوشت گوساله سردست و ران و بسته بندی 220 هزار، گوشت مخلوط 195 هزار و گوشت چرخ کرده 175 هزار تو مان عرضه می‌شود.

امراللهی همچنین از توزیع گوشت منجمد کیلویی 150 هزار تومان در سراسر کشور خبر داد و گفت: قرار است گوشت منجمد قطعه‌بندی‌شده هم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ابتدا در استان تهران و پس از آن در استان‌های دیگر با قیمت میانگین 165 تا 170 هزار تو مان آغاز شود./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: