صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 28
کد خبر: ۱۷۴۸۷۷

جهاد اسلامی خطاب به صهیونیست‌ها: حمله با حمله پاسخ داده می‌شود

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت عملیات اریحا اثبات کرد خون مبارزه و مقاومت در رگ‌های ملت فلسطین همچنان جریان دارد.

به گزارش راهبرد معاصر، خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات اریحا گفت: امروز یک مجاهد جدید، عملیات دیگری را انجام داد تا اثبات کند خون مبارزه و مقاومت در رگ‌های ملت فلسطین همچنان جریان دارد.

 

به گزارش المیادین، او افزود: جهاد اسلامی در حال تشکیل گردان در مناطقی است که آماده مبارزه در کرانه باختری هستند. توطئه علیه آرمان فلسطین در حال گسترش است.

 

البطش همچنین گفت: رژیم اشغالگر باید بفهمد که حمله با حمله و گلوله با گلوله پاسخ داده می‌شود و مقاومت قادر است این معادله را بدون هیچ مانعی اجرا کند. غزه یکی از عرصه‌های تقابل با رژیم اشغالگر است.

 

او تصریح کرد: ما در حال انجام وظیفه مبارزاتی خود هستیم و اطمینان داریم که در این مسیر تنها نیستیم و ظرفیت گسترش عرصه‌های نبرد وجود دارد. هماهنگی پایدار در داخل محور مقاومت و ائتلاف قدس وجود دارد و مقاومت پس از نبرد "وحدت میادین" در حال گسترش و صعود است.

 

این عضو ارشد جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: همه کسانی که به نشست "عقبه" امید بسته اند، خواهند فهمید که این طرح شکست خورده است.

 

خالد البطش فاش کرد: تلاش‌هایی برای به خدمت گرفتن برخی فلسطینی‌ها در یکی از کشور‌های عربی برای ورود به کرانه باختری و تقابل با مقاومت در جریان است.

 

ساعاتی پیش رسانه‌های صهیونیستی از هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر در عملیات ضدصهیونیستی در نزدیکی اریحا خبر دادند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما