صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 06
کد خبر: ۱۷۵۵۰۲
«راهبرد معاصر» گزارش می‌دهد؛

توطئه ضدانقلاب برای جدایی دانش‌آموزان از فضای تعلیم و تربیت

با از دستور کار خارج شدن سند ضد فرهنگی 2030 در دولت سیزدهم، معاندان تلاش کردند باورهای عریان خود را به خانواده‌ها و دانش آموزان منتقل کنند و در این راستا راهی جز جدا کردن دانش‌آموزان از مدارس وجود ندارد. هدف‌گذاری ضدانقلاب خارج نشین و سلبریتی های داخلی پروراندن نسلی به‌دوراز فرهنگ‌ها و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، مذهب و پایبند به عقاید دینی است.

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ «دخترم دانش آموز نبود و دو لیسانس دارد، کسانی که داغ دارند اذیت نکنید، فوت دخترم هیچ ربطی به مسمومیت‌های اخیر نداشت که آن را سیاسی کنند». این بخشی از صحبت های پدر دختری است که این روزها نامش به دروغ به عنوان دانش آموز فوت شده براثر مسمومیت در فضای مجازی منتشر می شود.

 
با برملا شدن برخی ابعاد حملات سیاسی ضد انقلاب و معاندان دنباله رو آنها در داخل کشور، تردیدی وجود ندارد فضای مجازی به بستری برای عرض اندام عناصر فتنه صهیونیستی، آمریکایی با پادویی جریان های تکفیری، سعودی، نفاق، سلطنت طلبها و تجزیه طلبها تبدیل شده است. پس از آنکه نام دختر کُرد فوت شده به اسم رمز عملیات آشوب و کشف حجاب در کشور تبدیل شد، تروریست ها در شاهچراغ و ایذه عملیات خونین انجام دادند و خبری دروغ از مدرسه ای در اردبیل درباره کشته شدن دانش آموزی که وجود خارجی ندارد منتشر شد، سلبریتی ها پای کار دفاع از ضد انقلاب آمدند و به صورت هماهنگ در جورچین اتهام زنی رسانه های ضد ایرانی و چند رسانه داخلی علیه جمهوری اسلامی قرار گرفتند.

جای تعجب دارد از والدینی که بدون توجه به صحبت های اولیای مدارس و صرفاً از روی القائات مسموم فضای مجازی، ماهواره و تولیدات ضد ایرانی و ضد فرهنگی رسانه های ضد انقلاب در تلاش هستند فرزندان سالم خود را مسموم جلوه بدهند


واقعیت این است دشمن با سوءاستفاده از شیطنت دوران کودکی دانش آموزان، فضای مسموم و رهاشده مجازی و نگرانی های بحق والدین که بخش عمده ای از بدنه جامعه را تشکیل می دهند، به دنبال ضربه زدن به امنیت کشور است. مسمومیت های واقعی تنها در چند مدرسه رخ داد، ولی آنچه شاهدیم القای حس مسمومیت به روح و روان دانش آموزان و والدینشان است. طبعاً می توان مسمومیت های سریالی را با آنکه در تعداد کمی از مدارس کشور رخ داده است، دارای ریشه ای از جنس خرابکاری و ضد امنیتی دانست.

 
با توجه به اسناد علنی دعوت ضد انقلاب به خرابکاری در مدارس و دانشگاه ها که در رسانه ها، فضای مجازی و میدان وجود دارند، عوامل خرابکار احتمالاً وابسته به جریان نفاق با هدایت سرویس های بیگانه به دنبال ایجاد ناامنی هستند؛ رسانه های معاند با جعل واقعیت و وارونه جلوه دادن فضای کشور اقدام به اتهام زنی به نهاد دین و مذهب و نظام می کنند و نکته قابل تأمل این است، چند رسانه و شخص معلوم الحال از اصلاح طلبان در اقدامی هماهنگ، به اتهام زنی ها دامن می زنند و تلاش می کنند دشمن را از مهلکه نفرت عمومی برهانند.


در این میان خصلت شیطنت دانش آموزان باعث شده است از کوچک ترین محرکی، رخدادی بزرگ بسازند و جای تعجب دارد از والدینی که بدون توجه به صحبت های اولیای مدارس و صرفاً از روی القائات مسموم فضای مجازی، ماهواره و تولیدات ضد ایرانی و ضد فرهنگی رسانه های ضد انقلاب در تلاش هستند فرزندان سالم خود را مسموم جلوه بدهند و آنها را از فضای سالم آموزشی در مدارس که محل تعلیم و تربیت است، دور کنند.

 
با از دستور کار خارج شدن سند ضد فرهنگی 2030 از فضای آموزشی کشور در دولت سیزدهم، معاندان تلاش کردند باورهای عریان خود را به خانواده ها و در وهله بعد، به بچه ها منتقل کنند و در این راستا راهی جز جدا کردن دانش آموزان از مدارس وجود ندارد. هدف گذاری ضد انقلاب خارج نشین و سلبریتی های داخلی پروراندن نسلی به دور از فرهنگ ها و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی، مذهب و پایبند به عقاید دینی است و در این راستا از تولید آهنگ های زیرزمینی و اجبار کودکان پاک این سرزمین به بازخوانی آن ابایی ندارند. هرچند کودکان و نوجوانان ایرانی ثابت کرده اند اگر تولیدات فرهنگی سالم همچون سرود «سلام فرمانده» به وسیله جبهه انقلاب تولید شود، مشتاق گرویدن به آن و تبعیت از آموزه هایش هستند.

 
روی سخن من با والدین دانش آموزان است؛ کسانی که در شرایط جنگ ترکیبی دشمن نباید اجازه دهند بوق های تبلیغاتی قوه ادراک و تصمیم گیری آنها را با اختلال مواجه کند. مردم باید بدانند تنها پیروز القای فضای ناامنی در کشور، دشمن است که می خواهد با توهین به شعور مخاطبان در رسانه هایش این گونه توطئه ها را به داخل کشور ربط دهد و این پیش زمینه را دارند که «یقین دارم مردم ساده لوح هستند و هر دروغی را باور می کنند».

 
از رسانه های داخلی نیز انتظار می رود در برابر حملات رسانه ای خارجی منفعل عمل نکنند و خروجی رسانه هایشان شبیه خروجی معاندان نباشد. رسانه های داخلی باید با صداقت و اخلاص به دور از روش های عملیات روانی دشمن مردم را در جریان واقعیت ها قرار دهند و تردید نکنند دل های مردم پذیرای واقعیت است تا تزویر، دروغ و حقه بازی بوقچیان سعودی و انگلیسی.

 

نظر شما