صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۴۵
  • چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
  • Wednesday 12 April 2023
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 06
کد خبر: ۱۷۵۷۳۹

خزعلی: بودجه زنان و خانواده برای سال آینده 50 درصد افزایش پیدا کرده است

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: در حوزه زنان ما به لطف خدا توانستیم 50 درصد افزایش بودجه را داشته باشیم و امیدواریم طر‌ح‌هایی که در دست داریم بتوانیم اجرایی کنیم.

به گزرش راهبرد معاصر؛ انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور  با اشاره به بودجه در نظر گرفته شده برای حوزه زنان و خانواده در سال آینده گفت: در حوزه زنان ما به لطف خدا توانستیم 50 درصد افزایش بودجه را داشته باشیم و امیدواریم طر‌ح هایی که در دست داریم بتوانیم اجرایی کنیم، همین طور یک درصد بودجه دستگاه‌های اجرایی را از فصولی که تعیین شده قرار شده به حوزه زنان اختصاص دهند که این هم حرکت بسیار خوبی است .

 

وی افزود: در بخش‌های دیگری هم فعالیت هایی قرار شده آغاز شود و قرار شده همکاری هایی در بخش های فرهنگی برای زنان در اولویت قرار بگیرد که در این مورد هم بودجه خوبی برای زنان قرار داده شده و امیدوار هستیم مجلس همکاری کند و این موضوعات محقق شود.

 

خزعلی در پایان گفت: لایحه حمایت از حقوق زنان هم به عنوان فوریت در دستور کار مجلس بوده و به دلیل بودجه احتمالا به تاخیر افتاده و امیدوار هستیم که هر چه سریع‌تر این موضوع بررسی شده و زودتر به صحن بیاید./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: