صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۵۷
  • چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
  • Wednesday 30 August 2023
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 18
کد خبر: ۱۷۷۰۰۳

آیت الله رئیسی: کارهای بسیاری به برکت انقلاب صورت گرفته و اقدامات زیادی هم در حال انجام است

رئیس جمهور با بیان اینکه کارهای بسیاری به برکت انقلاب انجام شده و اقدامات زیادی هم در حال انجام است، گفت: دشمن به دنبال القای یاس است، اما فرهنگ ما فرهنگ ما می توانیم است. با امکانات و اعتبارات می شود کارهای ماندگاری انجام داد اما همت می‌خواهد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ دقایقی پیش با حضور آیت الله رئیسی رئیس‌جمهوری و شهردار تهران ۱۱ کیلومتر جدید از خطوط ۶ و ۷ تهران به‌همراه ۵ ایستگاه جدید به‌همراه ۵ ایستگاه جدید (دادمان، لاله، کارگر، هفت‌تیر و ولیعصر (عج)) به بهره‌برداری رسید.

 

رئیس جمهور در این مراسم با قدردانی از تلاش های شهرداری و شورای شهر تهران گفت: در کار جهادی هم دقت و هم سرعت کار بالاست و ار همه مهمتر اخلاص در کار است. باید از همه دست اندرکاران که امروز 5 ایستگاه را به روی مردم می گشایند و 11 کیلومتر راه را افتتاح می کنند تا جابجایی مردم به سهولت انجام شود، قدرانی کنیم.

 

وی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد شهرداری تهران از سوی زاکانی تاکید کرد: این نوع گزارش دادن که گفته شود چه کارهایی انجام شده و چه کارهایی برای آینده در نظرگرفته شده، امید بخش است.

 

رئیسی گفت: دولت وظیفه دارد به شهرداری که خدمات به مردم می دهد، کمک کند.

 

رئیس جمهور یادآور شد: دشمن به دنبال القای یاس است، فرهنگ ما فرهنگ ما می توانیم است. با همین امکانات و اعتبارات می شود کارهای ماندگاری انجام داد اما همت می‌خواهد.

 

وی گفت: به برکت انقلاب کارهای بسیاری شده و کارهای بسیاری در حال انجام است. اقدامی که امروز اینجا می بینیم یک نمونه از این کارهاست.

ادامه دارد.../ فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: