صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۵۴
  • چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Wednesday 17 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 19
کد خبر: ۱۷۷۱۰۸

نابودی ۸ مخفیگاه داعش توسط نیروهای حشد الشعبی

الحشد الشعبی از نابودی ۸ مخفیگاه نیرو‌های تروریستی داعش و کشف و ضبط ۳ بسته انفجاری در کرکوک و صلاح الدین خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، الحشد الشعبی روز شنبه از نابودی ۸ مخفیگاه نیرو‌های تروریستی داعش و کشف و ضبط ۳ بسته انفجاری در کرکوک و صلاح الدین خبر داد.

 

به گزارش «الفرات نیوز»، بر اساس بیانیه سازمان الحشد الشعبی نیرو‌های امنیتی توانستند عملیات کرکوک و شرق دجله و محور شمال را با همکاری ارتش عراق در مناطق مشترک استان‌های کرکوک و صلاح الدین با موفقیت به اتمام برسانند.

 

این بیانیه افزود که تیپ‌های ۵۲ و ۶۱ و ۱۶ و ۶۳ و ۴۰ و هنگ ماموریت‌های ویژه و هنگ عملیات‌های ویژه فرماندهی کرکوک و شرق دجله و فرماندهی محور شمال و سایر نیرو‌های نظامی در این عملیات با همکاری نیرو‌های پشتیبانی و فنی مشارکت کردند.

 

همچنین نیروی هوایی ارتش عراق در این عملیات با هدف بیرون راندن عناصر باقی مانده داعش و جلوگیری از تحرکات عناصر آن‌ها بین کرکوک و صلاح الدین شرکت کرد. این بیانیه اشاره کرد که عملیات امنیتی امروز منجر به نابودی ۸ پناهگاه نیرو‌های داعش و یافتن ۳ بسته انفجاری شد.

 

پیش از این جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش عراق پنج حمله هوایی از ابتدای سال ۲۰۲۳ به مناطق دور دست در مرز‌های دیالی و صلاح الدین انجام دادند. این حملات به هلاکت ۲۰ تروریست داعشی از جمله چهار سرکرده داعش منجر شد.

 

این تروریست‌ها، سه هسته مهم تشکیل داده بودند که ۵۰ درصد از حملات به روستا‌های آزاد شده و نیرو‌های امنیتی در شش منطقه از مرز‌های دیالی و صلاح الدین معروف به مثلث مرگ را انجام می‌دادند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: