صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 11
کد خبر: ۱۷۹۲۸۲

لیبرمن: نتانیاهو شایستگی نخست وزیری را ندارد

رئیس یکی از احزاب رژیم صهیونیستی با اشاره به سخنان شب گذشته نخست وزیر این رژیم اعلام کرد نتانیاهو شایستگی ندارد.

به گزارش راهبرد معاصر، مخالفان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سخنرانی شب گذشته او انتقاد کردند.

 

براساس گزارش الجزیره، میراف میخائیلی، رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی گفت: سخنرانی بنیامین نتانیاهو پر از دروغ و تحریک افکار عمومی از طرف فردی بود که موفق شد اسرائیل را در مدت سه ماه به سوی پرتگاه بکشاند. میخائیلی از نتانیاهو خواست استعفا کند.

 

بنی گانتس، وزیر سابق جنگ سابق رژیم صهیونیستی هم گفت: کسی که گریه می‌کند، شایستگی آن را ندارد که رهبر باشد. آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» گفت: سخنان نتانیاهو ثابت می‌کند او شایستگی نخست وزیری را ندارد.

 

یائیر لاپید، رهبر مخالفان نتانیاهو در رژیم صهیونیستی هم تأکید کرد نتانیاهو در حال از دست دادن کنترل اوضاع است و او باید گریه کردن را متوقف کند و مسئولیت پذیر باشد.

 

نتانیاهو در سخنرانی دوشنبه شب خود گفت که باید به توافقی درباره طرح اصلاحات قضایی دست یافت. وی همچنین خبر داد که «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پست خود باقی خواهد ماند.

 

اظهارات اخیر وزیر جنگ کابینه تل‌آویو در انتقاد از طرح جنجالی اصلاحات قضایی، باعث شد تا نتانیاهو در تاریخ ۲۶مارس او را از کار برکنار کند.

 

پایگاه خبری «آکسیوس» در این باره گزارش داده بود که نتانیاهو گالانت را متهم کرده که تلاش‌ها برای رسیدن به راه‌حل را تضعیف کرده و پیش از مطرح کردن سخنانش، هماهنگی انجام نداده است./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما