صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 14
کد خبر: ۱۷۹۵۹۹

جهاد اسلامی:به جنگ تا آزادی فلسطین ادامه خواهیم داد

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس بر ادامه مقاومت تا آزادی فلسطین تاکید کرد.

به گزارش راهبرد معاصر زیاد النخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در عراق بسر می‌برد در سخنانی تاکید کرد: عراق قلب اعراب است و ما متوجه هستیم که حضور آن در حمایت از مردم فلسطین به چه معناست. به روح فرماندهان بزرگ شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس درود می‌فرستیم. آنان نقش برجسته‌ای ایفا کردند تا عراق عربی و اسلامی باقی بماند.

به گزارش المیادین، او افزود: صحنه‌های مقاومت و حضور مردمی در روز قدس، موید حضور و حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آنهاست. ما به جنگ تا آزادی فلسطین ادامه خواهیم داد، حتی اگر هزار سال طول بکشد.

النخاله افزود: مبارزان شجاعی در قدس اشغالی هر روز بیرون می‌آیند تا به اشغالگران بگویند که این سرزمین مال ماست. کسانی که فکر می کنند فلسطینی ممکن است نبرد خود را متوقف کند دچار توهم هستند. در قدس پروژه صهیونیستی سقوط خواهد کرد و ما از دین، تاریخ و صلح خود دفاع خواهیم کرد.

او همچنین تاکید کرد: کرانه باختری و مبارزان آن که امروز نماینده سپر قدس هستند، هر روز برای مقابله با اشغالگران بیرون می آیند.

دبیر کل جهاد اسلامی همچنین گفت: صحنه های روزانه در مسجد الاقصی برای نشان دادن چهره واقعی اشغالگران به جهان کافی است. در قدس، پروژه صهیونیستی سقوط خواهد کرد و ما از دین و تاریخ خود دفاع خواهیم کرد./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: