صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۵۲
  • سه‌شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Tuesday 25 April 2023
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 15
کد خبر: ۱۷۹۶۲۴

بازگشت پرستاران انگلیسی به اعتصاب

اتحادیه پرستاران در انگلیس اعلام کرد دولت با پیشنهاد‌های آنان موافقت نکرد به همین علت دور جدید اعتصاب‌های خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، اتحادیه پرستاران (RCN) اعلام کرد در پی رد پیشنهاد آنان از سوی دولت از حدود دو هفته آینده دور جدید اعتصاب‌های خود را از سر خواهند گرفت.

 

دولت با وعده بهبود نسبی شرایط کاری و دستمزد توانست چند هفته اعتصاب پرستاران را متوقف کند. این در حالی است که اعتصاب چهار روزه پزشکان تا فردا شنبه ادامه دارد.

 

گفته شده در پی اعتصاب پزشکان که بزرگترین اعتصاب آنان در تاریخ این کشور توصیف شده ۳۵۰ هزار عمل جراحی و وقت معاینه بیماران در این کشور لغو شده است.

 

این در حالی است که بنا بر اعلام سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس بیش از هفت میلیون بیمار از جمله بیماران سرطانی و کودکان بیمار در این کشور در صف انتظار آغاز درمانند.

 

پزشکان می‌گویند در پی بی توجهی‌های دولت به خواسته آنان در تامین کمبود‌های سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس که منجر به مرگ زود هنگام بیماران می‌شود و نیز نادیده گرفتن درخواست آنان در بهبود شرایط کاری و دستمزد، به ناچار به آخرین گزینه یعنی اعتصاب متوسل شده اند.

 

پزشکان می‌گویند بی توجهی دولت به کمبود‌ها در سازمان ملی بهداشت و درمان این کشور موجب شده است هر ماه صد‌ها نفر در این کشور دچار مرگ زود هنگام شوند.

 

نشریه گاردین بهمن ماه نوشت: هر هفته پانصد بیمار به علت تاخیر در دریافت خدمات فوری در اوژانس بیمارستان‌های این کشور جان می‌بازند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: