صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۰۳
  • يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Sunday 07 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 17
کد خبر: ۱۸۰۰۳۹

حزب‌الله: صهیونیست‌ها توان ورود به جنگ با مقاومت را ندارند

نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان با اشاره به اینکه مقاومت با معادلات خود، رژیم اشغالگر را در تنگنای بزرگی قرار داده است، بر آمادگی همه رزمندگان مقاومت برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی تاکید کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، «حسن عز‌الدین» نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان روز گذشته در مراسمی که حزب‌الله با حضور شماری از علمای دینی و شخصیت‌ها و فعالان در شهر النبطیه به منظور اعلام همبستگی با ملت فلسطین برگزار کرده بود گفت، روز جهانی قدس اولین میخ را در تابوت رژیم اشغالگر کوبید و نشان داد که این غده سرطانی باید ریشه‌کن شود.

 

وی افزود، روز جهانی قدس امسال تبدیل به بزرگترین و جامع‌ترین مقاومت مردمی در برابر اشغالگری شد و یک نقطه کانونی قوی برای همه ارتش‌های ملی در منطقه است و همه آنها خطر دشمن صهیونیستی را در منطقه و اهمیت حمایت از فلسطین را درک کرده‌اند.

 

این نماینده حزب‌الله اظهار داشت، آنچه امروز در فلسطین و به طور خاص در قدس و مسجدالاقصی رخ می‌دهد، می‌تواند تبدیل به فرصتی بری فلسطینیان شود که دست دشمن را از پشت ببندند و تلاش‌های آن را برای تغییر قواعد و معادلات «شمشیر قدس» که مقاومت ترسیم کرده‌ است، ناکام بگذارند تا به سراغ معادلات جدیدی برویم که ضعف و انزوای رژیم اشغالگر را بیشتر می‌کند.

 

حسن عزالدین تصریح کرد، امروز دشمن در برابر رزمندگان مقاومت و فلسطینیان و مدافعان فلسطین و مقدسات آن، دچار فرسایش بازدارندگی شده است. همچنین ضعف جبهه داخلی رژیم صهیونیستی موجب تضعیف روحیه نظامیان ارتش این رژیم شده و آنها را در وضعیتی از اضطراب و آشفتگی روانی و عملی قرار داده و مانع از ورود آنها به هر جنگی می‌شود.

 

وی تاکید کرد، مقاومت اسلامی که معادلات واقعی بازدارندگی را برای دشمن ترسیم کرد، امروز بیش از پیش می‌تواند دشمن را محدود کند و آن را اسیر گزینه‌های دشواری کند که جرأت انجام آن را ندارد ،زیرا از نتایج و عواقب آن آگاه است.

 

این نماینده پارلمان لبنان در پایان گفت، به برادران خود در فلسطین اطمینان می‌دهیم که در کنار آنها هستیم و از گزینه‌ها و اقدامات آنها در برابر جنایات اشغالگران حمایت می‌کنیم. ما همچنین از ملت‌ها و نیروهای سیاسی و همه گروه‌های مقاومت می‌خواهیم تا برای مقابله با هرگونه حماقت دشمن صهیونیستی علیه مقدسات در قدس و مسجدالاقصی آماده باشند و دفاع از مقدسات فلسطین وظیفه همه آزادگان جهان است./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: