صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 21
کد خبر: ۱۸۰۷۱۷

مصرف متادون باعث مرگ مرد جوان شد

مرد جوانی که متادون مصرف کرده بود پس از یک درگیری به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش راهبرد معاصر، ساعت 11 روز بیست و هفتم بهمن ماه سال گذشته، مرگ مشکوک مرد جوانی در خانه‌ای در محله نعمت‌آباد از سوی پدرش به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

 

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 155 نعمت‌آباد، تیمی از کارآگاهان اداره پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

 

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد حدوداً 26 ساله‌ای مواجه شدند که به طرز مشکوکی در رخت‌واب فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز حکایت از آن داشت مقتول شب گذشته قبل از اینکه به آخرین خواب زندگی خود فرو برود، سردرد داشته است.

 

تیم جنایی در نخستین گام، پدر متوفی را هدف تحقیقات قرار دادند؛ وی به کارآگاهان گفت: پسرم قبل از اینکه فوت کند با چند نفر از همسایه‌ها درگیر شده بود و هنگامی که دعوا تمام شد به خانه آمد و گفت که سرش درد می‌کند و میلی هم به شام خوردن نداشت؛ در ادامه نیز کنار بخاری خانه خوابید.

 

کارآگاهان در گام بعدی سراغ همسایه‌ها رفتند و آنها را هدف تحقیق قرار دادند که متهمان در جریان بازجویی‌های ابتدایی منکر هرگونه درگیری مرگبار با متوفی در روز حادثه شدند؛ اعضای تیم جنایی پس از پایان بررسی‌های اولیه، تحقیقات تخصصی را برای بررسی صحت و سقم ادعای پدر متوفی آغاز کردند و اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند.

 

متادون باعث مرگ مرد جوان شد

تحقیقات تخصصی ادامه داشت تا اینکه فروردین ماه امسال، متخصصان پزشکی قانونی در گزارشی به قاضی جنایی اعلام کردند علت تامه فوت مردجوان مسمومیت با متادون بوده است که همین موضوع فرضیه وقوع جنایت را در این پرونده کمرنگ کرد.

 

 تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی ادامه دارد./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: