صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 24
کد خبر: ۱۸۰۹۰۰

سازمان تعزیرات شرکت هواپیمایی را نقره‌داغ کرد

سازمان تعزیرات حکومتی از ممهور کردن پروانه دو شرکت هواپیمایی به دلیل گرانفروشی بلیت با حکم شعب مهم و ملی این سازمان خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ شهرام محسنی؛ مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: پرونده گرانفروشی بلیط دو شرکت هواپیمایی با دستور رئیس سازمان در شعبه نهم ویژه رسیدگی به تخلفات مهم و ملی سازمان تعزیرات حکومتی بررسی شد.

 

وی افزود: با گزارش سازمان هواپیمایی کشور پیرامون گرانفروشی بلیط در مسیرهای تهران به مشهد و کیش و بالعکس، پرونده این تخلف در دستور کار شعبه قرار گرفت و شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک از سوی متهم و همچنین نظریه سازمان هواپیمایی کل کشور، اتهام انتسابی را محرز اعلام و مدیرعامل شرکت را علاوه بر ممهور کردن پروانه به مهر تخلف اول به پرداخت 762 میلیارد و 265 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

 

محسنی گفت: همچنین سازمان هواپیمایی کشور گزارش گرانفروشی بلیط مسیر تهران شیراز یک شرکت هواپیمایی را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد و شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده و شنیدن دفاع متخلف، مدیرعامل شرکت را علاوه بر ممهور کردن پروانه به مهر تخلف اول به پرداخت 57 میلیارد و 255 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد./ فارس

نظر شما