صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 26
کد خبر: ۱۸۱۱۸۸

ترافیک سنگین در بیشتر معابر پایتخت ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: با توجه به تغییر ساعات کاری برخی ادارات، ترافیک زودتر آغاز می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح روز چهارشنبه ششم اردیبشهت ماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع تردد‌ها و افزایش ترافیک صبحگاهی در اکثر معابر شهر تهران بودیم.

 

وی افزود: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از شهید صیاد، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد شروع بار ترافیکی هستیم.

 

سرهنگ شریفی گفت: در مسیر جنوب به شمال شهید چمران در مقطع حکیم تا شهید همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل شهید صیاد بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان شروع بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

 

سرهنگ شریفی ادامه داد: در بزرگراه‌های شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک در حال حرکت می‌باشد.

 

وی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی در حال حرکت است و همچنین آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر خلوت است.

 

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بزرگ بیان داشت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی‌ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.

 

وی از راکبین موتورسیکلت خواست بدلیل انباشت گاز‌های آلاینده در داخل تونل‌ها و احتمال واژگونی موتروسواران بدلیل بیهوشی و تصادفات بدن برخورد، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری نمایند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت تردد‌های خود در سطح شهر استفاده نمایند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: