صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 29
کد خبر: ۱۸۱۵۵۶

انتقاد غریب آبادی از بیانیه مداخله جویانه اتحادیه اروپا

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با در واکنش به بیانیه مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره حکم اعدام جمشید شارمهد،گفت:به جای محکوم کردن اقدامات یک تروریست و فاصله گرفتن از تروریسم، باز هم از تروریست دفاع می کنند و حقوق قربانیان نزد آنان هیچ جایگاهی ندارد.

به گزارش راهبرد معاصر، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، در واکنش به اظهارات مداخله جویانه مسؤول سیاست خارجی اروپا مبنی بر لغو حکم اعدام شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر، با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: یک تبعه ایرانی تروریست را در اروپا و آمریکا جای داده و حمایت کردند. حال که به چنگال عدالت افتاده، بجای محکوم کردن اقدامات تروریستی او و فاصله گرفتن از تروریسم، باز هم از تروریست دفاع می کنند و حقوق قربانیان نزد آنان هیچ جایگاهی ندارد! این است چهره اروپای به ظاهر مدافع حقوق بشر!

 

گفتنی است مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز گذشته در بیانیه ای مداخله جویانه اعلام کرد، اتحادیه اروپا از ایران می خواهد که از اجرای حکم اعدام جمشید شارمهد، شهروند آلمانی-ایرانی خودداری کند؛ حکم را لغو و حقوق اولیه شارمهد را بدون تاخیر تضمین کند./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: