صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۰۴
  • دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Monday 01 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 01
کد خبر: ۱۸۱۹۴۳

مقام فلسطینی: در آستانه انتفاضه سوم هستیم

اوضاع کنونی مقدمه‌ای برای شعله‌ور شدن انتفاضه سوم در هر لحظه است، این انتفاضه بسیار عمیق‌تر و قوی‌تر از دو انتفاضه قبلی خواهد بود.

به گزارش راهبرد معاصر، دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در مصاحبه خبری ویژه‌ای با بررسی اوضاع در فلسطین اشغالی اعلام کرد که اوضاع در سرزمین‌های اشغالی نوید خیزش انتفاضه سوم را می‌دهد.

 

پایگاه خبری «سوا» یک شنبه شب گزارش داد که «احمد سعدات» دبیرکل اسیر جبهه خلق برای آزادی فلسطین در مصاحبه با روزنامه «الخبر» گفت که اوضاع کنونی مقدمه‌ای برای شعله‌ور شدن انتفاضه سوم در هر لحظه است، این انتفاضه بسیار عمیق‌تر و قوی‌تر از دو انتفاضه قبلی خواهد بود.

 

این اسیر دربند در زندان‌های «اسرائیل» اعلام کرد: «شرایط کنونی فلسطین مشابه شرایط انتفاضه اول ۱۹۸۷ و انتفاضه دوم در سال ۲۰۰۰ میلادی است و شرایط مهیای این خیزش است و تنها پیش نیاز آن، وحدت ملی با سازوکار وفاق ملی در میان رهبرانی مبارز به زودی تحقق خواهد یافت.»

 

گفتنی است احمد سعدات، اسیر فلسطینی در سال ۲۰۰۶ از زندان أریحا در جریان تخریب زندان توسط نظامیان صهیونیستی ربوده شد و از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی به اتهام دست داشتن در ترور «رحبعام زئیفی» از وزرای سابق گردشگری اسرائیل به ۳۰ سال زندان محکوم شد./ مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: