صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۱۵
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 04
کد خبر: ۱۸۲۹۷

ارائه گزارش وزارت‌خارجه از تأثیر تحریم‌ها در نشست ستاد اطلاع رسانی اقتصادی

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: یکی از موضوعات جلسه سی و دوم ستاد، ارائه گزارشی از وزارت خارجه در خصوص تحریم ها و تأثیر آن در اقتصاد کشور خواهد بود.

به گزارش راهبرد معاصر ، سید رمضان شجاعی کیاسری دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، با اشاره به دستور جلسه سی و دومین ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، اظهار داشت: فردا در این جلسه وزارت صمت، در خصوص سامانه 169؛ سامانه خرید و فروش کالا گزارشی ارائه خواهد کرد که در این گزارش آخرین اقدامات انجام شده گنجانده شده است.

 

وی افزود: ارائه گزارشی از وزارت خارجه در خصوص تحریم ها، ارتباطات رسانه ای و تأثیر آن در اقتصاد کشور از دیگر دستورجلسه فردا به شمار می رود.

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور تصریح کرد: با توجه به این که در آستانه عید قربان هستیم، وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تأمین گوشت قربانی و در بخشی دیگر درباره گوشت مرغ و تبعات رسانه ای آن گزارشی ارائه خواهد کرد.

 

وی بیان کرد: فردا در جلسه سی و دومین ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، کارگروه محتوای رسانه ای تبلیغی در خصوص اهدای اقامت پنج ساله به اتباع خارجی در قبال سپرده گزاری بلند مدت گزارشی ارائه خواهند داشت.

 

شجاعی کیاسری اظهار داشت: قوه قضائیه در خصوص پرونده های مرجوعی گزارشی را ارائه خواهد داشت. همچنین وزارت صمت آخرین گزارش را در خصوص سامانه 124 ارائه می کند.

 

گفتنی است؛ جلسه سی و دوم ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، فردا ۱۴ مرداد ماه در محل وزارت کشور برگزار می شود.

نخستین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که با حکم رئیس جمهور، مسئولیت آن به وزیر کشور سپرده شده است، ۱۲ مهر ماه سال ۹۷ تشکیل شد.

منبع : فارس

نظر شما